De kraamverzorgster kwam met een schema, om zo een vast ritme te creeeren, maar toen ze weg was hebben we dat misschien nog anderhalve week volgehouden.. Ik voed gewoon op verzoek.. Heeft ie honger dan mag ie drinken (geef BV dus dat heb je toch altijd bij je, en overal is wel een plek om je even af te zonderen.. Ideaal) Is ie moe, gaat ie lekker slapen en is ie niet moe dan is ie lekker aan het brabbelen en om zich heen aan het kijken in zijn box, of heerlijk met mama of papa aan het knuffelen.. Gaan we weg kolf ik voor de zekerheid een flesje voor het geval ik me ergens niet even kan afzonderen, en zo zien we elke dag lekker hoe het gaat.. Het hebben van geen ritme werkt perfect voor ons, maar ik moet zeggen dat ons mannetje het ons wel erg makkelijk maakt hoor.. Alleen s'nachts hebben we een ritme, ik geef om half tien laatste voeding, dan even knuffelen, tien uur ligt ie op bed.. Dan komt ie om half acht een keer voor een voeding, dus hij slaapt heerlijk door, en daarna kunnen we nog even samen lekker op bed liggen voor we eruit gaan... Geniet echt zo, we doen gewoon samen waar we zin in hebben haha.. Ben benieuwd hoe ik dat straks ga doen als ik weer ga werken
Hier sliep ze in het begin ook lekker door na de voeding van 7 uur maar inmiddels is het rond 6 uur 'ik word wakker-tijd'.
voor de lange slapers...volgens mij is het een uur per halve kilo (dus baby 5 kilo, max 10 uur) vertelde het cb, de verpleegkundige
Onze verpleegkundige op het CB keek naar hoeveel hij aankwam, omdat hij toch al nachten maakt van 11, 12 uur op een nacht (hij is nu rond de 5 en een halve kilo, maar deed dit ook al toen hij rond de vier en en half was) Hij kwam in een week tijd rond de 250 gram aan, waarna de verpleegkundige zei dat hij dat hij gewoon hele nachten mocht doorslapen als hij zo goed bleef aankomen