in ronde 13 alweer maar rare ongie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lievemama19, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    goedemorgen dames...

vorige week ongie geworden naar een week overtijd te zijn. (2 negatieve testen.)

verloop van ongie

donderdagavond.. heel erg weinig wat roze slijm
    vrijdag gehele dag ook wat rozig zlijm afentoe bij afvegen
    zaterdag iets meer maar niet veel
    zondag weer minder alleen roze vegen
    maandag alleen bij afevgen wat roze
    dinsdag alleen bij afvegen wat roze

normaal begint mijn ongie meteen erg en verlies ik veel en dan is t 3 dagen... nu begon mijn ongie met weinig en duurde wel wat langer door die veegjes...

hoe komt dit? is dit normaal?

groetjes

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Even een vraagje, je ongi is nu over? Wacht anders nog even, misschien zet het toch nog door? Is idd vreemd dit...

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat me opvalt is dat veel meide deze maand last hebben van een vreemde ongi. Misschien heeft het iets met het weer te maken.
    Ik had ook een vreemde ongi, en was niet zwanger. Als ik jou was zou ik even testen, dan weet je waar je aan toe bent. Succes!

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey Prinses,

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Mijn vorige ongi was ook anders. Duurde veel korter en minder bloedverlied. Heb 2 testen gedaan en allebei negatied. Dus. zou kunnen.

Liefs Vanilia

5. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

mijn ongie is sinds gister zo goed als over, misschien toch het weer dan

6. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    ik snap er ook niks meer van.........

heb normaal een regelmatige cyclus van 26 à 28 dagen, voornamelijk 28 dus dat hou ik dan ook altijd aan voor de calculator, 2 dagen geleden licht bloedverlies, is nu weer over, terwijl ik eigenlijk volgende week ongi moet worden.
    als ik de calculator mag geloven zou ik op 21 maart mijn innesteling kunnen hebben (dat was dus 2 dagen terug)

wat is er aan de hand? zou het dan toch?
    ik weet het ff niet hoor, als ik nou volgende week niet ongi word toch maar een test doen of moet ik vanaf woensdag weer denken aan een nieuwe cyclus?

vervelende is dat sinds ik een curretage gehad heb, ik eigenlijk nooit langer als 2 dagen heel licht menstrueer (kan het in principe met 1 maandverbandje per dag doen), een hoop vrouwen zouden blij zijn met dit gegeven maar ik word er zo onzeker van, zeker nu weer omdat ik niet weet wat het is. daarbij komt ook nog eens het feit dat ik met mijn vorige zwangerschap gewoon menstrueerde de eerste maand, dus je snapt wel dat ik gewoon niet weet waar ik aan toe ben.

pffffffffff......... wat een gedoe elke keer weer als het niet volgens de regels gaat.

Deel Deze Pagina