Hallo allemaal, Wie is er nog meer in oktober uitgerekend?? Ik ben nu 4 weken zwanger, erg pril dus nog. 7 oktober is de uitgerekende data. Ben benieuwd naar jullie reacties, verhalen.. Liefs Mickey
Hoi mickey, Joine the club!!!! Wij oktober 2010 mama's kun je vinden onder: bevallingslijst forum, en dan oktober 2010 mama's Kun je gezellig mee komen kletsen met allemaal oktober mama's Groetjes Margot
proficiat met je zwangerschap !!! als ik deze maand zwanger ben dan ben ik uitgerekend voor 10-10-10. spannend!
Ik meld me hier ook al een beetje voorzichtig aan... Volgens de berekeningen op internet zou ik 5 Oktober uitgerekend zijn.. Vind het allemaal nog erg onwerkelijk....Helemaal omdat dit de eerste zwangerschap is van mijn vriend en mij.... Denk ook dat het besef pas echt komt als ik bij de verloskundige ben geweest en die het ook vast heeft gesteld...
Ik ben ook uitgerekend in oktober om precies te zijn 4-10. Voor de meiden die uitgerekend zijn in oktober komen jullie ook kletsen bij de oktobermama's. Je kan ons vinden bij zwanger zijn--->bevallingslijst forum--> oktobermama's 2010. Kom gezellig meekletsen!
Hoi meiden ik doe mee!!!! 8 oktober is onze datum, voor mij ook 1e zwangerschap, allemaal nog erg spannend en ongelooflijk. Ik check ook even de oktobermama's dank voor de tip en geniet allemaal!!! GEFELICITEERD! liefs regenboogje
Ik heb me zojuist ook ''aangemeld'' in het topic van de Oktober mama's 2010.... En zal het voor zover ik dat kan, gaan bijhouden...Want het is natuurlijk hartstikke leuk om ook verhalen van andere aanstaande moeders te lezen...En helemaal als je in dezelfde maand bent uitgerekend....
Dames dit is alleen een felicitatietopic. Om te praten met a.s mama's die ook in October zijn uitgerekend zie het October topic zoals hierboven al een paar keer gezegt is. Deze sluit ik. Kwebbel