Hallo allemaal.... Na ongeveer 8 maanden ben ik zwanger!! kan het nog niet geloven. Ik had vorrige week een test gedaan ik was al een tijdje overtijd maar had ook een zeer onregelmatige cyclus. De test was negatief Ik geloofde het niet helemaal en toen ik een paar dagen later onzettende buikkrampen kreeg geloofde ik het totaal niet meer ook kreeg ik vanaf vrijdag pijn in mijn borsten. ( fietsen over klinkers is geen succes) Afgelopen zondag besloot ik om nog een test te doen en wat denk je deed de test het niet balen natuurlijk want de winkels waren allemaal dicht bij ons op zondag. Maandag ochtend kwam ik op de wc waar de test van de vorrige dag nog las en stond er ineens een streepje op het resultaal venster. Dat zei natuurlijk niks want de test had te lang gelegen maar toch begon het te kriebelen. Ik was het eigenlijk al zeker en toen ik s avonds weer een test deed was ie positief!!!! ( wat een geluk ) Naar mijn menstruatie gekeken ben ik al 7 weken heen en op 1 januari 2009 uitgerekend maar dat klopt denk ik niet helemaal. Dinsdag mag ik naar de verloskundige heb er al helemaal zin in nu maar proberen om mijn mondje dicht te houden.
Wauw wat leuk, vooral omdat je er toch ook eventjes op hebt moeten wachten. Spannend om te horen wanneer je uitgerekend zult zijn. Veel plezier en succes bij de verloskundige en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd!
Wat super voor je! Van harte gefeliciteerd en een gezonde, mooie zwangerschap toegewenst! En geloof me...je eerste zwangerschap is extra speciaal Geniet ervan!