35 weken en een constant harde buik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Birgitte, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Hallo,
    Sinds vorige week zondag heb ik een harde buik. Na 2,5 dag heb ik het ziekenhuis gebeld en ben ik onderzocht (ctg, bloed, urine, echo). De ctg, de echo en mijn bloed waren goed. Geen zwangerschapsvergiftiging. Uit mijn urine bleek dat ik blaasontsteking had. Prima, ben nu bijna klaar met een kuurtje maar die harde buik is nog steeds niet weg. Hij begint, nu hij zwaarder wordt, ook echt pijn te doen. Ik kan bijna niks meer omdat ik niet lang meer kan staan. Dan moet ik zitten en mijn buik ontspannen.
    Is dit gewoon een voorbereiding van mijn baarmoeder op de bevalling? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Verder voel ik nog niks... behalve de baby die af en toe hard tegen mijn harde buik trapt:$

Groetjes,
    Birgitte

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Naar mate de zwangeschap, aan het einde, kun je daar last van hebben.. Een voorbereiding op de bevalling! Ik heb het ook! Ik hoef maar iets te doen en het is er.. Al vertrouw je het niet altijd bellen naar de vk. Al is het maar om je gerus te stellen!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zou het even aan de vk voorleggen kan nl. zijn dat je huidige ab niet voldoende werkt of dat er een kuur achteraan moet.

Kan ook voorbereiding zijn, maar beter zeker weten dat er niets iets anders aan de hand is.

4. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Vrijdag moeten we weer op controle bij de gynaecoloog dus dan hoor ik het wel. Ik merk wel dat het erger wordt. Het begint echt zeer te doen en dat was vorige week nog niet zo. Wellicht komt ze snel... dat zou fijn zijn!

Deel Deze Pagina