Vreselijk! Ik wilde dat ik je kon zeggen dat het een nachtmerrie is. Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van je vader! Knuf
Jee, ik lees je verhaal met tranen in mijn ogen en zou je dolgraag vertellen dat het maar een nachtmerrie was. Woorden schieten tekort. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit vreselijke verlies.
Jeetje wat een heftig verhaal..... Heel veel sterkte met het verlies van je vader. Dikke knuffel, Ilona
Heel veel sterkte meid en gecondoleerd. Ik vind het afschuwelijk voor jullie...Er zijn geen woorden voor..
O meid, wat is dit vreselijk! Weet helaas hoe jij je ongeveer moet voelen, alleen is het bij mij m'n man die plots is overleden. M'n mams is al overleden toen ik 9 was, dus snap je verdriet als geen ander! Heel veel sterkte en praat veel meis, echt veel!
Jullie geven me echt heel veel kracht, alle lieve woorden en de steun die ik voel..........bedankt vanuit de grond van mijn hart! Het lichaam van mijn vader komt waarschijnlijk pas volgende week donderdag of vrijdag in Nederland. Eigenlijk geeft dat me wat meer rust. We hebben zo wat meer de tijd om dingen te regelen, bedenken en vooral om het te laten bezinken. Een heel groot kado is dat zijn werkgever(exwerkgever van mijn stiefmoeder) alle kosten gaat betalen. Van het transporteren van mijn vaders lichaam tot de rest van de begravenis. Ook zal 1 van zijn bazen met zijn lichaam mee vliegen. Het ontroerd me zo enorm dat ze dit voor hem en voor ons doen. En het laat zien hoe erg hij in hun hart zit. Gister ben ik rond 01.00u thuis gekomen na een hele dag met mijn familie. We hebben vreselijk veel gelachen en weinig gehuild. Wat zal mijn vader trots zijn, maar vooral ook gerustgesteld zijn. Hij is immers met heel veel zorgen om ons en de situatie bij hem thuis dood gegaan. Hoop(en geloof) dat hij ziet hoe we er voor elkaar zijn en dan vooral met mijn stiefmoeder. Dat het hem rust geeft, wat hij echt zo erg verdient. Dat hij nu samen met zijn vader(mijn opa) en mijn vlindertjes naar ons kijkt en over ons waakt. Ik voel me eigenlijk heel goed en positief, maar besef dat dat waarschijnlijk door de shock komt. Ben best bang voor het moment dat het echt bij me binnekomt. Maar weet dat ik heel veel mensen om me heen heb die er dan voor me zullen zijn. Misschien raar, maar voel me op dit moment heel erg verbonden met dit forum. Uhm met andere woorden met jullie. Denk omdat ik zoiets groots, verdrietigs, heftigs met jullie deel..........