Gecondoleerd en heel veel sterkte meis. Het leven is soms verschrikkelijk wreed en oneerlijk, ik hoop dat je de steun hebt van heel veel lieve mensen om je heen.
vrouwtje, hoe gaat het nu met je? Woorden schieten te kort, heel veel sterkte de komende tijd. dikke knuf mo
oh meid wat verschrikkelijk... ik wens jullie heel veel stekte toe... was het maar een nachtmerrie... toch zat je intuitie goed met die vlinder... dat vind ik dan wel weer heel bijzonder dat je het aangevoeld hebt... bak krijg er kippenvel van... vind het vreselijk voor je dat het zo is gegaan... hoop dat je je sterk kan houden en mensen hebt waar je je kan uiten.... heel veel sterkte!!
Lieve meid gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Wil je een dikke diggi knuf geven. Sterkte!!!! Dit gun je niemand
Wat ontzettend erg. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. En het moet extra lastig voor jullie zijn nu alles zich op zo'n afstand afspeelt en je zelf van allerlei buitenlandse instanties informatie moet krijgen terwijl je er op dit moment natuurlijk zelf zo dicht mogelijk bij betrokken wil zijn. Heel veel sterkte!!!!
O meid, wat erg voor jou. En voor je familie natuurlijk. Zo onverwachts! Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Knuffel!