Ach meisje toch.. jeetje, ik heb tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en een heel dikke knuffel!!!!!
Wow hier heb ik zelf tranen van in de ogen. Veel sterkte!!! Zware periode breekt nu aan... Haal steun bij je man!
Geconcoleerd.... wat vreselijk! Heel erg veel sterkte in deze vreselijk moeilijke tijd en ook in de tijd erna als alles weer doorgaat terwijl jij "stilstaat" en moet leren omgaan met deze nieuwe situatie... Het is zó moeilijk...
Och, meid toch....Wat een verschrikkelijke nachtmerrie.. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en hopenlijk vinden jij en je familie veel steun bij elkaar in deze enorm zware tijd.... Gecondoleerd.
O Meisje toch, zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Heel veel sterkte voor de aankomende tijd toegwenst , en gecondoleerd voor jou en je familie.
Ik wil je alle kracht toe wensen om dit drama een plekje te kunnen geven.gecondoleerd en heel veel sterkte !! Een virtuele knuffel ..
Och jeetje wat verschrikkelijk dit! Kippevel over mn hele lichaam dit is zo oneerlijk! Ik wil jou en je hele familie heel erg veel sterkte toewensen in deze hele moeilijke tijd. Gecondoleerd en een dikke knuffel!
Ach lieve meid wat een drama. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte . Het is vreselijk je vader te moeten verliezen, ik weet er alles van. Knuffel!
Lieve meid, met tranen in mijn ogen wil ik je condoleren, heel veel sterkte, het zal onwaarschijnlijk zijn voor je en het zal nooit wennen...
O afschuwelijk...ik heb dit helaas ook meegemaakt...het ongeloof en hoe kan dit....hij kan niet dood zijn.... Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies.
Jemig meid.... wat vreselijk voor je... Wil je een knuffel geven en heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!