Dochter 2 okt en andere 30 jan jarig en ben begonnen voor verjaardag , Sinterklaas wn kerst Kruidvat had leuke dingen Zet t in verhuisdoos op zolder komen ze niet
Nee ik niet. Maar Sinterklaas is hier ook geen groot kadootjesfestijn. Wij vieren het met een grote groep van opa en oma, ooms en tantes en neven en nichten, allemaal volwassenen, en dan dus twee jonge kinderen. Dat ene kado van ons (van in totaal 3-4) kies ik vlak van tevoren uit, net als de twee schoenkadootjes in de weken ervoor. Dan sluit het aan bij op waar op dat moment hun interesse ligt 🙂
Ik heb toevallig gisteren het laatste voor haar verjaardag gekocht. Voor sinterklaas ben ik eigenlijk al klaar qua hoeveelheid, alleen wachten we nog even tot het boek. Dan mag ze een lijstje maken waar ik nog wat van koop (en die hoeveelheid schuift dan door naar kerst, zodat ze van sint ook krijgt wat ze graag wil). Verder dus helemaal klaar nu
Ik begin volgende maand. Maand van de lego en dus veel korting. Afgelopen week bij kruidvat was het 30% op alle speelgoed maar vond dat nog net te vroeg
Hier ook hoor! Zo verdeel ik alle kosten een beetje over de maanden plus dat ik dingen in de aanbieding haal. En er vaak bij Kruidvat e.d. al leuke aanbiedingen liggen!
Omdat er al een topic over is doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl