Jeetje meid wat heftig allemaal! Ik hoop voor je op een mooi kloppend hartje! Wel achterlijk dat ze zo snel conclusies hebben getrokken en je gelijk medicatie hebben gegeven. Straks gaat alles mis juist door die medicatie. Maar ik hoop op een goede afloop, sterkte!
Dankjulliewel voor alle lieve reacties! Ik durf niet te hopen dat het hartje zal kloppen ben gewoon zo bang! Ik heb natuurlijk al een hele lieve mooie dochter die helaas niet gezond geboren is en ben echt zo bang dat die cytotec misschien iets verstoord heeft... Heb er bijna niet van geslapen!
Wat vreselijk Vreselijk dat je nu zo lang in onzekerheid moet zitten... Maar ook ik duim mee voor een goede afloop!
Schandalig idd dat het ziekenhuis je gelijk aan de cytotec heeft gezet, daar zou wat mij betreft het laatste woord nog niet over gezegd zijn. :x Ik duim voor je dat je de volgende keer een mooi sterk kloppend hartje ziet, heel veel sterkte met het gruwelijke wachten.
Ook ik ben van mening dat er veel en dan ook veel te snel cytotec is gegeven. Misschien dat je daar later wat mee wil doen..maar nu zul je andere dingen aan je hoofd hebben. Wat een angstige tijd zul je doormaken. Ik had gisteren een patient die bevallen is van een gezonde zoon...ondanks een cytotec en daarna een curettage... Heel erg veel sterkte meid
Zei de gyn niks over het gebruik van de cytotec en de eventuele zwangerschap? Ik begrijp je bezorgdheid!! Mag ik vragen wat je dochtertje dan heeft?
Dankjulliewel voor de reacties, Wachtende jouw verhaal stemt me weer hoopvol misschien dat het dan toch goed kan komen? Maar idd ik heb gisteren al duidelijk aangegeven bij de gyn dat ik ze verantwoordelijk acht voor wat er zal gebeuren... Ik ben echt compleet uitgeput en half overspannen door de zwangerschap in de eerste plaats, voor ons erg spannend door de verhoogde kans op een kindje met dezelfde afwijking als onze dochter. Toen paar keer licht bloedverlies gehad, wederom heel stressvol. Toen eerste echo waar niks op te zien was, toen de volgende echo waarbij dan toch echt MA op werd vastgesteld. Toen een hele verdrietige week gehad waarna ik uiteindelijk met zeer veel spanning cytotec tabletten innam en er van alles los kwam. Toen weer een spannend week van zou ik schoon zijn en het proberen te verwerken van de MA en nu weer dit. Mijn hele lichaam doet gewoon zeer, zo gestrest bent ik
Ze zei dat cytotec in beginsel geen hormonen oid bevat en het enkel dient om je lichaam een seintje te geven en de bm mond te ontsluiten en verweken zodat alles wat al 'los' zit er ook uit kan. Dus volgens haar geen kans op blijvende schade door cytotec (waar ik me afvraag hoe ze aan die wijsheid komt gezien ik niet denk dat dit heel vaak gebeurd, althans dat mag ik hopen!) Onze dochter heeft een nog onbekende genetische afwijking die ervoor zorgt dat ze een algehele ontwikkelingsachterstand heeft. Na haar geboorte heeft ze 3 maanden in het ziekenhuis gelegen en nu inmiddels bijna 2,5 jaar verder kan ze motorisch vrij weinig maar gelukkig is in haar koppie niks mis! Doordat we niet weten wat het is heeft de klinisch geneticus ons verteld dat wij 0-25% kans hebben op herhaling. Het is zeg maar al spannend genoeg!
Jeetje wat heftig zeg! En wat erg dat je zo snel die pillen kreeg. Met mijn miskraam was ik al aan het bedenken of ik die pillen wilde of niet, maar het werd mij in eerste instantie niet eens aangeboden. Eerst afgewacht wat mijn lichaam deed. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat t goed zit!
Hey meid, We hebben de afgelopen weken regelmatig berichtjes gedeeld samen. Zoals je ziet volg ik je nog steeds mede mee om te kijken hoe het met je gaat?! Ongelooflijk meid wat je mede allemaal meemaakt en doorstaat. Wederom onzekerheid en cirkel waar je in beland niet 123 uit komt. Oh meid weet gewoon niet wat te zeggen. Ik hoop en duim zo mee op een wonder die je verdient meid. Vandaag bij water gaan zitten en daarbij stond kapel waar je kaarsjes kon branden. Heb er een kaarsje gebrand mede met gedachte aan de meiden hier waar ik mee contact heb ook jou meid. Zoals je weet bij behoefte bericht gerust. Wens je veel kracht toe meid.
Omg wat erg. En wat snel die pillen inderdaad, ik heb ook een moeizame start gehad. Maar heb t afgewacht, en is nog goed gekomen. Ik hoop dat r bij jou ook nog goed gaat komen. Sterkte
Heel veel sterkte en ik kan me voorstellen dat je niet weet hoe je ooit de dagen tot aan 25 april moet doorkomen!!
Lieve meiden me abbo deed het ff niet dus heb jullie berichten net pas gelezen! Bedankt voor de lieve reacties! Heb gisteravond gemeenschap gehad en vanmorgen opgestaan met jawel: bruinverlies! Het is de hele dag met afvegen en gaat gepaard met menstruatie gevoel. Het blijft dus spannend!
Moet er wel bij zeggen dat ik voor de eerste echo ook 3x last heb gehad van bruin verlies dus het zegt misschien niks... Maar ja je maakt jezelf lekker gek hiermee...
Jeetje meid wat heftig! Ik hoop heel erg voor je dat je echo van de week een goede uitkomst gaat geven.
Bedankt meiden ja ik ben ook boos op het ziekenhuis en de gyn, ik zal toch altijd blijven denken dat de cytotec de boosdoener is geweest als het fout gaat (wat wel zo voelt nu) ik vind het gewoon echt verschrikkelijk de gedachte dat het kleine frummeltje zo z'n best heeft gedaan om door te groeien en dat het door die kl*te mis diagnose een kans heeft gekregen!