In shock! Iemand dit ooit meegemaakt?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mississippi, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja dat overweeg ik ook mede omdat onze dochter daar onder behandeling is en we ook daar bij de klinisch geneticus lopen.
    De eerste echo is gemaakt met 6,5 week, toen was het dus 5 weken groot en met 7 weken was het vruchtzakje 5,5 week groot. Met 8+4 was het dus 7+1. Ik loop dus precies 1,5 week achter al de gehele tijd. Een diapauze kan zelfs tot 2 weken duren heeft de vk gezegd vandaag dus alles is nog mogelijk!

Bedankt allemaal!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat bizar!! Wow..
    En schandalig dat je meteen de pillen kreeg! Hier moet je zeker wat van gaan zeggen.

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Stilletjes heb ik je gevolgd en wat ben ik mega blij voor jou zeg! Vol verbazing en met tranen heb ik het in het begin gelezen en gedeeld met mijn vriend.. Nu dit goede nieuws voor jou wat super zeg.
    Dit kleintje wilt zo graag jou als mama❤️

Gefeliciteerd!!

Wat betreft het ziekenhuis, zou zeker een dikke vette klacht indienen!! Voordat ik cyotec kreeg, kreeg ik eerst verplicht een week denktijd. Daarna alsnog een echo. Totaal 3 echo's gehad voordat ik de cyotec kon krijgen.

Maar voor nu, een klacht indienen en vooral proberen te genieten dat je echt zwanger bent, hoe moeilijk het ook is!!

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Gefeliciteerd, toch nog een kloppend hartje! Jouw kind is met recht een vechter!

5. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    wow shart...ben er gewoon stil van...jeetje wat een verhaal! hoop zooooovoor jou dat alles goed mag gaan! miracles happen...dat zie je maar weer! blijf je nog ff volgen hoor

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Pffffff wat n verhaal!!! Met mooi einde!! Gefeliciteerd ..:

7. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd wat een verhaal. Duimen dat het vandaag super super gaat

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wat een lieve berichten weer! :) dankjulliewel !
    Ben nu aan t aftellen tot we naar het ziekenhuis mogen...

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Geef ze de wind maar van voren meis!!
    Ik heb net mijn tweede bbz gehad en zelfs daarvoor ben ik 1,5 week lang elke dag terug kunnen gaan voor een echo voor ik geopereerd werd omdat ze het niet konden vinden.

Wel een foto van de echo vragen hoor en natuurlijk hier even dat wonder kindje showen!!!:D:D

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ja ga ik doen!
    Heftig Esther dat het nog een Keer gebeurd is :( hoe gaat het nu met je?
    Ik heb gisteren wel foto's meegekregen maar doordat het uitwendig was is het echt bar slecht te zien. Van de meting zei de echoscopiste zelf ook dat het nu bijna onmogelijk te meten is op deze manier. Dus ik ben meer afgegaan op het feit dat het hartje klopte en niet hoe groot het is.

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Veel succes straks!

12. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Heel veel succes!

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties!

Nou zijn geweest: gyn heeft heel lang gekeken maar hebben echt geen hartactie gezien. Waarschijnlijk is er vorige week verkeerd gemeten want hij kwam op kleiner uit. Vruchtzak was wel op termijn maar dit is 100% geen goede zwangerschap. De twee arts assistenten zullen wel op het matje worden geroepen en hij gaf ook toe dat hij niet kon garanderen dat de cytotec geen aandeel heeft gehad hierin. Mag er nu dus wel echt vanuit gaan dat het kleine frummeltje het niet heeft gered. :( ik voel me leeg en ben niet eens verdrietig, ik weet niet goed hoe ik me moet voelen. Heb denk ik echt tijd nodig om dit allemaal te verwerken. Moet nu een week afwachten of m'n lijf het zelf gaat oppikken en anders toch weer cytotec (curretage willen ze bij mij voorkomen) ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie medeleven, echt superlief!

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Aaahh nee meid toch.. wat een rot nieuws.

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel smnee

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    knuffel meid
    en we hadden nog wel zo een goede hoop

17. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Shart, neeeeeeee verdorie wat een kl*te nieuws:(
    Hoe erg kan een rollercoaster van emoties zijn pffffffff.
    Wens je echt heel heel heeeeel veel sterkte meid...neem rustig alle tijd voor jezelf.

18. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ach getsie, had stilletjes alles gevolgd en zo voor je gehoopt! Heel veel sterkte en pas goed op jezelf, neem idd de tijd om het te verwerken.. Het is een emotionele rollercoaster geweest!

19. Sterkte gewenst en een dikke knuffel.

20. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte 😭

Deel Deze Pagina