Hoi dames, ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve reacties! Ik heb vanmiddag lang geslapen en sindsdien is er eigenlijk niet veel veranderd. Ben nog steeds leeg van binnen en verdrietig maar het komt er niet echt uit nog. Ik heb wel contact gehad met m'n leidinggevende ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken en mag alle tijd nemen die ik nodig heb. Wel fijn dat dit mogelijk is. Wil er voornamelijk gewoon graag klaar mee zijn, zodat ik het af kan sluiten na 7 weken tussen hoop en vrees geleefd te hebben. Wat betreft gisteren wel hartactiviteit en vandaag niet meer tja dat is iets waar ik zelf ook nog mee worstel. We hebben echt heel lang gekeken vandaag maar er was gewoon echt niks te zien. En gister duidelijk wel ook al was het zwak. Ik weet het ook niet. volgende week moet ik terug dan eis ik sowieso weer een echo. Gewoon voor mijn gemoedsrust. Bedankt allemaal!
Wat verdrietig.., soms kunnen woorden gewoon niet genoeg zeggen.. Ik vind het vreselijk voor jullie. Liefs en heel veel sterkte.
Lieverd geef het de tijd en neem je tijd. Zoals je zegt je hebt weken tussen hoop en vrees geleefd, het heeft veel energie genomen van jou. Ondanks dat je rekening hield met het ergste is en blijft het een harde klap. De wereld schuift onder je voeten weg en het liefst plaats je jezelf in een hoekje. Dat is niet meer dan logisch. Op dit moment is het allemaal in een sneltrein gegaan voor jou. Ene moment sta je aan de top om er vervolgens weer af te tuimelen. Ik hoop dan ook heel erg dat jouw lichaam zelf aan het werk gaat en je deze nare herinnering kan verwerken. Ik geef je nogmaals een dikke digi knuffel!
oh nee, wat een k*t nieuws Had zo gehoopt dat het beter nieuws zou zijn! Maar toen je hematoom vertelde en zwakke hartactie.....(leek zoveel op ons dat het me gewoon even schrik aan joeg) maar het frummeltje had al zoveel overleeft! Wat een schok om nu te lezen dat het toch geen hart activiteit meer had, en je er nu voor een 2de keer afscheid van moet nemen. Dikke dikke digitale knuffel en sterkte hiermee.
Dankjulliewel lieve meiden! Hier gaat het redelijk... Vanochtend wat roze gespot dus wie weet komt het vandaag. Ik hoop het eigenlijk ook een beetje. De geschiedenis zou zich wel herhalen dan. Op de dag dat ik in 2010 een miskraam kreeg beviel mijn vriendin van haar zoontje. Vandaag gaat mijn beste vriendin bevallen van haar zoontje... Moeilijk hoor! Ik hoop dat het uit zichzelf komt wil liefst vermijden dat ik weer naar het ziekenhuis moet e.d. Wat mij betreft kan deze op slot. Ik zal dan verder updaten in mijn topic onder miskraam. Bedankt allemaal!
Ah nee meissie toch wat een K*t afloop van een heftig verhaal. Ik wens jou en natuurlijk ook je wederhelft heel veel kracht en sterkte toe. Hele dikke knuffel!!!!