In shock

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by PunkyPenguin, Jan 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PunkyPenguin

Sep 15, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik mag me hier volgens mij ook melden. Gister een test gedaan, nadat ik donderdag 2 januari niet ongesteld werd. En deze was (tot mijn grote verbazing) positief!

Eigenlijk ben ik nog steeds in shock, want mijn vriend en ik waren er absoluut niet mee bezig. Slikte zelfs nog de pil! Wordt een lastige periode, want hij woont in Florida.. We zien mekaar dus niet heel vaak. En uitgerekend die ene keer dat ik spontaan besluit een week langs te komen, werkt de pil ineens niet! :$

Eerst maar even bijkomen, denk ik.. Doe mijn testje erbij in de bijlage, want ik geloof het eigenlijk nog steeds niet ;)

Liefs!

Attached Files:

2. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Nou... ik zou maar beginnen geloven meid! Je bent zwanger :D
    Wat een leuke verrassing! Hoe ga je het hem zeggen?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dat is inderdaad schrikken als het niet gepland is. (Vertel ik uit ervaring:D)

Gefeliciteerd!

4. PunkyPenguin

Sep 15, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Inderdaad een hele verassing, maar ook best wel een leuke :)

@GeoLilly: Toen we samen waren, zei ik met een gekke bek tegen hem: "Als ik nu ineens zwanger wordt, is het meant to be." Niet wetende dat dat echt zo zou zijn ;) Dus ik begon met "Hey schat, weet je nog dat ik dat zei? Well... guess what?!" Hij begreep het gelijk, haha.

@BabyAngel: Zeker even schrikken! Heb de hele dag een beetje bibberend rond gelopen, haha. Hoe ging jij/jullie er mee om, als ik vragen mag?

Ben wel van plan nog langs de dokter te gaan om het te bevestigen. You never know ;) Maar er vanuit gaande dat het echt zo is, moeten we onze toekomstplannen behoorlijk om gaan gooien ;)

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Duidelijk!
    Gefeliciteerd!!

6. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

Jun 27, 2012
    1,121
    0
    36
    Gefeliciteerd! En idd wat een verassing :)

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D Spannend zeg!

Lastig wel, want je vriend woont ver weg. Ik hoop dat alles in orde komt voor jullie! Vergeet niet te genieten!

Er zijn meiden op het forum die ook zwanger zijn en hun partner (nog) in het buitenland wonen, wie weet kunnen zij je een handje helpen :)

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

9. PunkyPenguin

Sep 15, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! :)

Thanks voor die informatie, Shampoo. Ik ga vanavond thuis maar eens even rond snuffelen. Het zit voor ons in de planning dat ik naar de VS ga verhuizen, maar we waren eigenlijk van plan om daar over een jaartje mee te beginnen. Zal nu dus wat eerder moeten gebeuren :p

Mijn vriend heeft al wel gelijk een nieuwe bijnaam voor me... In plaats van gewoon "honey", noemt ie me nu iedere keer "preggo" :x Gaat nog wat worden hoor, de komende maanden ;)

10. Noah1

Noah1 Lid

Aug 27, 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat een verassing, gefeliciteerd!! :)

11. PunkyPenguin

Sep 15, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg dat wel, Noah! Gisteravond voor de zekerheid nog een testje gedaan -kan natuurlijk altijd een vals positieve zijn-, en die was al een heel stuk donkerder dan die van zaterdag ochtend :$

Vanmiddag ga ik langs de huisarts, ook in verband met bepaalde medicijnen die ik gebruik. Wil natuurlijk wel weten of ik ergens mee moet stoppen :p

12. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Super leuk, gefeliciteerd! :D

Share This Page