Wat leuk!! Heerlijk juist om 2 kindjes met een klein leeftijdsverschil te hebben. Geniet er lekker van. Gefeliciteerd
Bedankt meiden! Ja had er al over na zitten denken. Doordat hij nog zo jong is zitten we nog niet in de leeftijd dat ze jaloers zijn of echt beseffen wat er allemaal gaat gebeuren. Hij zal dan 15 maanden zijn ongeveer...
oh my God Meid toch! Whaaaaaaaaaaa Wat ontzettend bijzonder zeg! Van harte hoor Op naar een kloppend hartje Geniet! !!!
Ja wishfull, mijn lichaam zo vaak vervoekt en boos op anderen die maar zwanger leken te worden van de wc bril... Heel bijzonder dit.
Bijzonder!! Kan me de schok wel voorstellen maar die heeft al plaats gemaakt voor geluk en blijdschap zie ik Geniet ervan!
Allereerst gefeliciteerd!! Wat een prachtig cadeau! Ik heb soort gelijk verhaal, na 2 jaar MMM een geweldige dochter en ook niet aan AC gegaan want "kon toch nooit natuurlijk zwanger worden" en ook spontaan zwanger!! Zit wel iets meer tussen dan bij jou, 22 maanden, maar het komt goed, je man steunt je, en inderdaad je kindjes weten straks niet beter dan dat ze een broer of zus hebben! Geniet van je zwangerschap!
Mijn neefje en nichtje schelen 18 maanden,en ze zijn nu 7 en 5 en zo leuk met elkaar!! Geniet ervan meis,het is jullie gegund!!
gefeliciteerd! ik weet hoe groot de shock kan zijn hihihi zie mijn handtekening. maar mij lijkt een tweeling zwaarder! ik zou het nu niet willen. heel veel plezier op je roze wolkje
wow dat geloof ik dat dat even schrikken is! laat het op je inwerken en vergeet niet om te genieten. gefeliciteerd meid !
Bedankt! Ook voor de ervaringen. Ik ben dus echt niet de eerste die het overkomt Ja nog even nagerekend maar meneertje zal 14 maanden zijn (net) als deze eigenwijs komt hahaha Die dacht: wat nou ivf! Ik doe het zo ook wel. Was er laatst ook niet iemand die een topic opende met een baby van 4 maanden? Wist ik veel dat ik haar snel zou volgen
Geweldig MI! Gefeliciteerd hoor, komt in de praktijk vast helemaal goed. Wij gebruiken ook niets vanwege dezelfde aandoening, ik zou het geweldig vinden nog een 3e erbij!
Heeej klaasje! Hoe gaat het met de tweeling? Ja je weet het nooit. Misschien komt het eerder dan je denkt