Ja hoor! Premature Ovarian Failure Ik kom vervroegd in de overgang, de waarde van je amh zegt iets over hoeveel voorraad eicellen je nog hebt. Bij een laag amh zoals ik zit je dus aan je laatste reserve en gelijk ook de slechtste kwaliteit. Al zitten er soms nog wat gouden eieren tussen de slechte eitjes raken niet bevrucht. En dan heb ik ook maar 1 eileider. Dus hoe ik het voor elkaar heb gekregen....????? ( ja niet van op je handen zitten)
Ook hier super gefeliciteerd! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉 en leuk dat je bij ons blijft! Kunnen we allemaal heerlijk met je meeleven 😙
Lief dames! Het is nog steeds onwerkelijk. Bij Levi was alles zo gepland en uitgestippeld...nu denken we nog voornamelijk aan de praktische zaken. En bij Levi had ik direct een verliefd gevoel naar dat kleine wezentje in mijn buik. Nu voelt het nog heel abstract. Maar ik denk dat ik gewoon even een echo moet zien.
Proficiat!!! Wat geweldig zeg dat je spontaan zwanger bent geraakt! Heb net de berichten in dit topic gelezen en zag dat je heel veel hebt moeten doorstaan voor je eerste zwangerschap! Zal een onwerkelijk gevoel zijn, maar dit moet wel een heel bijzonder sterk kindje zijn! Geniet er van samen met je man en zoontje!
Van harte gefeliciteerd!!Wat bijzonder!! Het zal vast druk worden, maar alle moeite waard! Leuk hoor dat je zoontje straks een speelmaatje erbij heeft (mn meiden schelen 23 maanden en zijn dol op elkaar..echt leuk om te zien) Geniet ze!!