Zit in shock op de bank. 8 maart onderzoeken gehad waarvoor ik absoluut niet zwanger mocht zijn. Volgens echoscopiste kon ik elk moment ongesteld worden. Tot op heden niet ongesteld en gewoon ter uitsluiting vanmiddag na mijn werk toch even snel een test gedaan... Kan het haast niet geloven, zou ik 8 maart toch rond mijn eisprong hebben gezeten zoals ik destijds eigenlijk dacht gezien de clear blue?
Ja, misschien ben ik toe aan een nieuwe bril hahaha. Maar is gewoon dat ik niet weet hoe ver ik nu zou zijn en of de radioactieve troep die ik 8 maart heb gehad ook kwaad heeft gedaan. Morgen de gynaecoloog maar bellen en nu eerst landen...
Jeetje mizz bunny, wat ontzettend bijzonder!!!!! Je bent zwanger! Hele mooiste testen! Gefeliciteerd! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Gefeliciteerd. Het lijkt erop dat je toen net je eisprong hebt gehad of zo. Ik snap je angst en spanning.Wellicht even contact opnemen met de vk of gynaecoloog?
Gefeliciteerd lieve mizz Bunny!! Wat een nieuws zeg!! Van harte gefeliciteerd en ik ga zo hard voor je duimen dat alles deze keer goed gaat!! Xxx
Bel morgen inderdaad maar even op wie weet is er niets aan de hand. Ff goed uitblazen en zachtjes gefeliciteerd
Gefeliciteerd!! Ik zou me daar niet te druk over maken. Waarschijnlijk was je nog net niet zwanger (eisprong rond die datum?) Ik heb zelf ook allerlei onderzoeken gehad met contrast vloeistof, scans etc. wist toen niet dat ik al zwanger was. Ik geloof niet dat dat veel schade heeft gegeven. Probeer te genieten!
Gefeliciteerd!!! Ik denk dat het niet veel kwaad heeft gedaan. Het scheelt dat er nog geen bloedband is... Dus alles wat jij in je krijgt gaat niet direct naar je pindaatje! Wij lopen denk ik ongeveer gelijk! Ga genieten!