Klinkt dit zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yentl0114, 4 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl0114

    Yentl0114 Lid

    4 feb 2020
    9
    2
    3
    Vrouw
    hoi dames,
    Ik heb even jullie gedachten nodig om na te gaan hoe redelijk de kans is dat ik zwanger ben.

    Cyclus: eerste keer 28 dagen, tweede cyclus 25 dagen en tot slot de laatste cyclus 27 dagen.

    Ik heb in deze cyclus op dag 12 een ‘gezellige’ avond gehad.
    Vanmorgen(dag 24 van cyclus) een negatieve earlytest, maar wel dik grijzig taai slijm met wat bloed weggeveegd. Daarna niet meer gehad overdag.

    Dag 20-24 last van veel afscheiding, verder niks afwijkend. Wel op en af steekjes in mijn buik op dag 11-12 ve cyclus.
    Ik heb geen ovu testen gedaan, maar waarschijnlijk was deze ergens op dag 13-14-15

    Iemand een meer ‘neutrale blik’ voor me?
    Dankjewel!
     
  2. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Heel eerlijk? Niemand kan jou dat vertellen. Het enige dat je kunt doen is afwachten.

    Bij een IUI behandeling bijvoorbeeld is het moment van samenkomen van sperma en ei perfect getimed, maar zelfs dan is het niet zeker dat het gelukt is.

    Als je aangeeft dat je de 12e sex hebt gehad en de ovulatie mogelijk de 13e was kan de timing goed geweest zijn. Was de ovulatie pas de 15e dan was je mogelijk te vroeg, sperma overleefd het volgens mij iets van max 72uur? Weet het niet meer precies.

    Verder zul je gewoon moeten afwachten....
     
    laney vindt dit leuk.
  3. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Klinkt heel bot hoe ik dat schreef als ik dat teruglees, is dat niet bedoeld hoor.

    Succes met wachten, hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.
     
  4. Yentl0114

    Yentl0114 Lid

    4 feb 2020
    9
    2
    3
    Vrouw
    nontaken! Het is alleen fijn om even wat kennis te horen en ervaringen voor-en tegen te lezen..Daar is het hier voor, toch:)?
     
  5. laney

    laney Actief lid

    2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ik heb geleerd (in mijn 8 jaar medische molen) gewoon niet meer op de kleine symptomen zoals afscheiding, steekjes, kraampjes etc... te letten. Ik heb ze allemaal gehad wanneer ik gewoon ongesteld werd en wanneer ik positief testte. Het enige waar je op kan vertrouwen is een test ná de NOD.
     
    Bonna en Yentl0114 vinden dit leuk.
  6. Liz81

    Liz81 Actief lid

    30 dec 2019
    174
    103
    43
    Vrouw
    Ik heb meestal taai slijm als ik me eisprong heb
     
    Yentl0114 vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ben je nog maar 3 maanden van de pil af?
    Dan zou het maar zo kunnen dat je eisprong dit keer dit keer later is.

    Taai slijm herken ik ook van voor mijn ei, maar wellicht bij jou niet ;)

    Weet je ook jouw lengte van je lf, want stel dat die 10 dagen is en je cyclus deze keer 28 dagen is, dan was je ei pas op cd 18 en was je met sex op cd 12 te vroeg en is de kans bijna nihil.
     
    margarethd vindt dit leuk.
  8. Yentl0114

    Yentl0114 Lid

    4 feb 2020
    9
    2
    3
    Vrouw
    Nee al wel op en af voor bijna 8 maanden. Een keer cyclus van 30 dagen gehad, maar erna altijd tussen de 26-29 dagen. Dit slijm had ik op dag 24 dus een eisprong dan is niet heel erg te verwachten, toch?
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Niks is zo verwarrend en onvoorspelbaar als het vrouwenlichaam, dus het zou best kunnen :)

    Helaas kan je niks anders doen dan je nod afwachten en testen als die uitblijft :)
     
  10. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Helaas is het wat dat betreft voor iedere vrouw weer afwachten...
    En wat hierboven genoemd is: trek je niks aan van (kleine) symptomen. Die maken je namelijk helemaal gek! Ik was juist zwanger op het moment dat ik helemaal niks merkte of wat dan ook.

    Het is altijd weer spannend. Succes. Ik hoop dat je een mooi nieuwtje krijgt binnenkort. Maar meer dan wachten zot er helaas niet op. :(
     
  11. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    Hoe is het nu?

    In de twee jaar dat wij bezig zijn geweest is alles aan klachten voorbij gekomen en ik ben nooit zwanger geweest. Toen ik zwanger was van mijn eerste twee kindjes voelde ik juist bijna niks! Het zegt allemaal dus niet zo veel. Hopelijk heb je gauw een positieve test in handen!
     
    Yentl0114 vindt dit leuk.
  12. Yentl0114

    Yentl0114 Lid

    4 feb 2020
    9
    2
    3
    Vrouw
    Bedankt voor de interesse! Inmiddels dag 28 en nog niet ongesteld.
    Testen zijn negatief. Ik werk zelf ook in de medische wereld dus aan een gynaecoloog gekomen die mijn BMS wilde opmeten en verder checken.
    BMS rond 10-11 mm te zien( ze noemde het verdikt) verder geen gekke dingen meer. Ik voel me nog wel ‘raar’ Maar ik ste me in op een menstruatie!

    Bedankt hoor!
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Als je alleen sex hebt gehad op dag 12 en verder niet, dan had je inmiddels al wel positief moeten testen.

    De dikte van je bms zegt niks.
    Mijn bms was ook altijd dik.
    Voor de eisprong is bij mij ook eens 11,7 mm gemeten.
    Ik denk dus toch dat jouw eisprong later was.
     
  14. Daphne1002

    Daphne1002 Bekend lid

    17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Waarom niet gewoon afwachten tot je echt overtijd bent?

    Ik heb in het verleden ook echt langere cycli gehad en toen was ik niet zwanger. Kon heel verwarrend zijn. Maar weet nog wel dat het gevoel van obsessie voor een zwangerschap heel vervelend kon zijn.

    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt :)
     

Deel Deze Pagina