Ik ben niet meer tevreden over de service van de kruidvat, daar komt bij dat ons meisje de melk niet echt lekker vind, ze kreeg voorheen nutrilon maar tijdje terug overgestapt op kruidvat. Oudste heeft het daar altijd super op gedaan. Ik zou in principe terug kunnen naar de nutrilon maar die kost ook het dubbele. Nou is geld niet het belangrijkste, als dat is dat ze het liefste heeft dan krijgt ze dat maar wil nog wel wat anders proberen. Welke tips hebben jullie. Het liefst iets wat ook online verkrijgbaar is.
Hier van Kruidvat naar Hero overgestapt. Dochter reageert en beter op en drinkt zonder moeite haar flesjes leeg! Zij vond Kruidvat ook niet echt lekker.
Hier vind ik Jumbo aardig overeen komen met Kruidvat, maar ze drinkt hier in principe elk huismerk. Ze gaat alleen moeilijker poepen van AH voeding.
Bonbebe komt letterlijk uit dezelfde fabriek. Ooit eens een kruidvat lepeltje in aangetroffen. Zelfde prijs ook. Gewoon bij de supermarkt te krijgen.
Hier frisolac (alleen te bestellen bij leef.nl) zou nooit meer anders willen maar wij hadden hier ook een kindje wat niet tegen de hoeveelheid lactose kon die in andere voedingen zat. Kreeg ze zware krampaanvallen van. Dus dit was t enige alternatief wat geen dieetvoeding was, want kma was niet aan de orde t was gewoon net ff teveel. Hij is alleen wel duurder dan nutrilon, service is prima (van leef.nl maar ook vanuit friesland campina, team friso) en leveringen zeer naar tevredenheid en altijd op tijd.
Ik ben nu aan het overstappen naar ah voeding dus ik meng de voeding nog met nutrilon om darm problemen te voorkomen tot nu toe gaat dat prima! Ik vind de verpakking ook ideaal van ah in een blik En zijn ontlasting lijkt ook beter te gaan, voorheen was zijn poep best hard en had hij echt moeite met persen! Nu is het een stuk dunner en gaat het makkelijker!
Dochter kreeg Hero. Zoon kreeg vanaf een half jaar Kruidvat of Jumbo voeding. Was er erg tevreden over
Wij geven jumbo huismerk. Lekker makkelijk aangezien ik boodschappen online bestel. Bestel elke week een pak voeding mee.
Ik denk dat ik ga kijken wat onze plus heeft voor voeding. Haal (of laat bezorgen) onze boodschappen altijd daar. Voor etos moet ik altijd weer het centrum in sus dat is ook niet handig.
Wij hebben beide dochters Jumbo huismerk gegeven. Heel tevreden mee. Nam ik gewoon mee met de boodschappen.
Ah bio (7,99) en hipp 12,89 euro zijn de enige zonder toegevoegde suikers en onnodige toevoegingen. Wij geven Hipp ook vanwege de toegevoegde pro biotica en omega 3