pampers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke00, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Mijn zoontje heeft tot nu toe steeds de newborn pampers gebruikt, maar daar groeit hij nu echt uit. Ik moet nu nummer 4 kopen.
    Ik wil wel pampers blijven gebruiken, maar daar zijn verschillende in... Activefit, Babydry, Simplydry...
    Welke gebruiken jullie en wat is het verschil???

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Wauw nu pas naar maat 4? Jeej.. Mijn knul kan nu al bijna over..
    Ik zit met dezlfde vraag dus lees even mee..

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb nu zowel actifit als babydry en vind die laatste fijner. Die luiers lijken toch meer aan te kunnen dan de actifit.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier elke wel geprobeerd met Emma.

Eerst baby dry, toen ze ouder werd en meer ging bewegen activefit geprobeerd (wel fijn). Toen we haar vaker op het potje wilden doen een tijdje easy up gebruikt (wel handig maar kan net zo goed andere luiers gebruiken als je ze echt zindelijk wil maken.
    Nu vaak simply dry. Die zijn nog pampers oude prijs en net zo fijn als de baby dry

Activefit is een fijne luier maar baby dry en simply dry zijn net zo goed hier. En in activefit zitten minder luiers.

Daarom ga ik voor simply dry of baby dry

Nu draagt Emma alleen snachts en met haar middagslaapje nog een luier, we zijn nl bezig met zindelijkheidstraining wat goed gaat.

Julia draagt baby dry en simply dry nu (ligt eraan of er met de gewone luiers acties zijn zo niet dan halen we simply dry. Simply dry doet nl niet mee met de reclames

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Julia is ook aardig klein kan nog in 3 maar geven vooral s nachts viertjes. Is nu 9 maanden en 7,4 kilo

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.480
    4.944
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik gebruik Babydry. Dit is een beetje de meest gangbare.
    Simplydry is de budget-variant van Pampers, B-keuze zeg maar. Ik heb ze nooit geprobeerd, dus weet niet of het iets is. Vind het eigenlijk wel raar dat een gerenomeerd merk een budget-variant aanbiedt en dan zegt: Pampers-kwaliteit voor een lagere prijs. Als simplydry net zo goed is als de andere varianten, maak dan gewoon alle pampers goedkoper. Dit even terzijde.
    Activit is voor de super-beweeglijke baby. Pampers zegt dat deze, ondanks alle drukte, toch goed blijft zitten en dat hij echt onwijs lang (geloof meer dan 12 uur) de billetjes lekker droog houdt. Nooit geprobeerd. Babydry werkt prima hier, dus waarom meer betalen voor Activit (zijn duurder)? Bovendien vind ik het een vies idee dat mijn baby 12 uur dezelfde luier aan zou kunnen hebben...

Tot zo ver deze kritische noot...

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    De prijs per stuk :)

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier altijd babydry...nu al heel lange tijd in 4+.
    Bevallen prima en kunnen voor mijn gevoel meer hebben dan de active fit. De simply dry nog nooit geprobeerd...

9. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Hier ook de babydry...
    Nu aan t overgaan naar maatje 4 (maatje 3 maak k overdag op en `s nachts groter)...

Maar nooit lekkage o.i.d. dus zal niet gauw overstappen op ander merk of variant...

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn dochter wordt volgende week 2 en zit nog altijd in 4.. hihi (is 12 kilo)

voor de dag: active fit
    voor de nacht: babydry

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.188
    8.908
    113
    Hier altijd BabyDry. ActiveFit ging stinken en lekte veel sneller door en die oranje pakken waren er nog niet. BabyDry bevalt goed, dus die blijven gebruiken. Jongste zit trouwens nog in NewBorn.

12. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken ook de babydry. Bevalt prima. Ook weleens de simply dry geprobeerd, is ook goed, maar is nooit in de reclame. Ik koop de pampers eigenlijk alleen in de reclame :)

13. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier ook de Baby Dry! Zeer over te spreken :)

14. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Baby dry en active fit vind ik erg op elkaar lijken qua pasvorm, baby dry absorbeert beter. Ik gebruik voornamelijk baby dry, want daar zitten er 40 in ipv 32 (maat4). Simply dry heb ik ook liggen. Deze zijn iets dunner en voelen wat minder prettig aan, maar wel lekker flexibel. Een hele nacht doen ze er denk ik niet op, maar vind hem wel beter dan huismerken. Ik zou simply dry niet gekocht hebben voor 10,- per pak, maar laatst waren ze met lihl bonnen twee voor 10,- dan krijg je wel waar voor je geld.

15. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Haha schrik niet ons zoontje zit zelfs nog in maat 3 :$

16. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    We waren tijdelijk eens overgestapt naar Kruidvat luiers maar nu weer heeeel snel terug naar Pampers Baby Dry.. Wat een verschil! Kortom, ik zou dus baby dry doen, Jesse zit ook nu net een paar weken in maatje 4

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook altijd baby dry. De Simply dry vind ik ondingen, zoonlief lekt er zo in door. Hij plast grote plassen en heeft daarom al heel lang maat 4 aan ook toen hij nog makkelijk in maat 3 paste (qua kg moet hij er nog steeds in passen). Actifit is ook prima, maar duurder omdat er minder inzitten in een pak.

18. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik vind active fit het fijnste, maar voor 's nachts gebruik ik de baby dry. Je moet wel goed kijken of je al wel echt maat 4 nodig hebt hoor, want new baby maat 3 is kleiner als de andere van maat 3. Quincy heeft pas net maat 4 sinds ze iets meer dan 10 kilo weegt, maat 3 zat al die tijd veel beter.

19. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    wij gebruiken baby dry voor de nacht. en overdag simply dry

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik gebruik alleen de babydry. De actifit vind ik al heel snel ruiken en bij ontlasting lekt ie veel eerder.

Deel Deze Pagina