plaatje opnaaien voor gat in de broek: waar te koop?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Ons zoontje loopt nog niet en omdat hij toch graag buiten is en niet altijd alleen maar op de zijn loopauto en in de zandbak wil zitten, laat ik em buiten ook wel eens gewoon kruipen. Meestal heeft hij dan een dikke spijkerbroek aan, maar nu heeft ie gisteren toch ook een stukje gekropen met een dunnere spijkerbroek. Ik dacht 'moet kunnen', maar nee hoor, meteen een gat in z'n mooie spijkerbroek! :(
    Ik vind het zonde om em gelijk weg te gooien. Nu vroeg ik me af hoe die plaatjes heten die je op een broek kunt naaien. Zulken die je vroeger ook op je broek kreeg. Zo'n rode appel ofzo. Maar er zijn nu vast veel leukeren.
    Wie kan mij tips geven waar ik deze dingen kan kopen? Want dan ga ik er alvast een paar inslaan, want ik zie het nog niet gebeuren dat binnenkort ons zoontje gaat lopen...

Groetjes,
    Hanna

2. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    hier staan 2 kraampjes op de markt die die dingen verkopen misschien ook bij jullie.. ?

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hé! Morgen meteen maar even kijken of ze hier ook op de markt zijn! Bedankt!

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
  5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Waah, toch morgen eerst maar op de markt kijken. Ze zijn op die internetsite toch wel heel duur met verzendkosten erbij!

De verzending wordt verzorgd door TNT-Post en bedraagt € 5.00 voor bestellingen onder de €25,00.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Applicaties zijn niet geschikt als kruip-gat-vulling :)
    Je moet echt dikkere hebben, en liefst nog leer eigenlijk :)
    Maar op de markt altijd te krijgen en in een fourniturenzaak meestal ook wel.

7. Elle14

Elle14 Actief lid

3 okt 2008
    111
    0
    0
  8. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Bedankt! Wat zitten er leuken bij.

Ik kon natuurlijk niet wachten tot de markt morgen; heb vanmiddag een winkeltje opgezocht en een leuke auto-strijkapplicatie gevonden. En die zit al op de broek! Zó simpel!! :D
    Maar ik zal ze vast vaker nodig hebben. ;)

9. christina

christina Niet meer actief

ik gebruik altijd vliesofix, heel simpel, een stukje stof aan de binnenkant van de broek, vliesofix erbij en strijken maar.

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

had ze toevallig vanmiddag bij de v&d in mijn handen, op de gordijn afdeling..
    zat al te kijken of ik de kleertjes van mijn dochter kon pimpen, ze waren erg leuk!

11. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss

krijg je wel gratis wk toeter :D 5 euro besteden bij tnt :D

Deel Deze Pagina