in slaap leren vallen in eigen bedje..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Allahinkulu, Oct 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ja want ik haal haar dan uit bed..dan speelt ze evenin de box..kijkt tv..zit bij mij..en dan begint ze te jengelen en als ik haar dan aanleg..dan vallen haar oogjes dicht..ze is dan echt moe..
    Dus moe is ze zeker..

ze begon net na een uurtje lichtjes te huilen bener meteen naar toe ggaan..naast gaan zitten en ze was zo weer weg..

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    dan is dat mss wel de methode die bij jouw werkt. En als je je daar prettig bij voelt moet je dat zeker doen.

Opvoeden doe je met je hart!

3. gabje20

gabje20 Bekend lid

Jan 20, 2006
    597
    0
    0
    Ik ben er ook mee begonnen, angelina slaapt ook niet alleen in bed. Alleen als ze bij mij in slaap valt.

Nu 10 minuten laten huilen en ze sliep, af en toe tussen door als ze slaapt doet ze even jammeren.

Was even moeilijk maar moet er toch doorheen, anders wilt ze straks niet anders. Hopen dat ze nu wel lekker in dr bedje wil blijven, en over een paar dagen hoop ik zonder huilen !

Groetjes gabje

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Succes gabje! Het is het echt waard!

5. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    snachts is het voor mij geen probleme... hij slaapt dan zo... maar overdag in bed vind hij niks...
    in de box valt ie wel in slaap maar in bed is hij koppig...

6. gabje20

gabje20 Bekend lid

Jan 20, 2006
    597
    0
    0
    Zo vanmiddag heeft ze goed geslapen tot 15.00 uur, toen flesje gehad. Na de fles nog even in het wippertje gezeten en toen ze ging gapen weer naar bed !

Na 10 minuten huilen sliep ze, schrok wakker heb speen gegeven en nu slaapt ze alweer bijna een half uur !

Gelukkig gaat het de goede kant op.

Groetjes gabje

7. Niet meer actief

Tsja..best lastig hè.. dat slapen.

Astrid sliep tot 5 mnd maar hazeslaapjes overdag (in de nacht heb ik nooit problemen gehad). Totdat ik haar echt op bed ging leggen (overdag) en toen sliep ze 2 keer een uur of anderhalf.

Nu slaapt astrid alweer een aantal maandjes 1x per dag in de ochtend.

De eerste maanden moet je je kindje gewoon nog leren kennen. Wanneer is het moe? Is het wel moe? Waaraan herken ik dat ? Maar het komt echt goed hoor. En zo nu en dan, lijkt het wel alsof je weer van vooraf aan begint..

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    nou ben ik weer hoor..

Ik heb eerst een paar dagen steeds naast haar gezeten tot ze in slaap viel..maar to be honest begon mij dat zeer te vervelen..echt zwaar irritant als je een uur naast haar zit..
    Ze deed het er wel goed op..dus ik heb inplaats van steeds een stukje verder van haar af..gewoon een grote stap genomen en het is in bed..en wegwezen..nu doet ze het soms wel goed..maar soms niet..ze heeft vandaag een uur liggen huilen..
    Als ik dan uiteindelijk een beetje bij haar blijf dan is ze zo in slaap gevallen..maar dit is dus ook niet de bedoeling..eerst een uur huilen en dan ik er 2 minuten bij staan en boem ze valt in slaap..

Ik heb wel het idee dat het steeds bij haar kijken het erger maakt..steeds als ik kom is ze stil..zodra ik weer weg ga begint ze weer..

Heb wel zoiets van nou meid je huilt echt om niets..want ze wilt mij gewoon bij zich en ik vind gewoon dat ze er aan moet wennen dat ze alleen moet slapen..

word er moedeloos van joh..zou het zijn dat, net bij het inbakeren, er na een paar dagen een soort diepte punt in komt dat ze gewoon weer probeert om voor elkaar te krijgen wat zij wilt?

9. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Valt niet mee he, met dat slapen..
    Evi slaapt eigenlijk altijd heel goed in haar eigen bedje, ook overdag 's-middags.
    Maar nu heeft ze de afgelopen week al 2 keer gehad dat ze 's-nachts wakker werd (wordt ze meestal, maar als ik dan haar speentje geef valt ze weer in slaap) en echt aan het huilen was, maar wel heel moe. Dan viel ze op mijn arm in slaap, maar zodra ik haar teruglegde begon ze weer. Dit doet ze eigenlijk nooit. Wat zou dat kunnen zijn?
    Ze is wel nog een beetje verkouden, zou het daarmee te maken kunnen hebben misschien? :(

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    misschien sprongetje?

ja weetje..eigenlijk wil ik dit weten..
    Doe ik iets verkeerds of ben ik een slechte moeder als ik mijn dochtertje een uur laat huilen waarna ze vervolgens in slaap valt?
    Ik heb het gevoel alsof ik mijn kindje een soort van mishandel ofzo ben bang dat buren naar me toe komen die komen klagen dat ik mijn kind laat huilen en verwaarloos..

Ook heb ik dus he tidee dat als ik elke 10 minuten kom kijken dit helemaal geen fluit helpt..ze weet namelijk dat ik steeds kom dus ik heb dan het idee dat ze blijft huilen omdat ze weet dat als ze huilt ik op een gegeven moment eventjes kom..ze zeggen wel dat kinderen niets snappen maar ik heb niet het idee dat ze helemaal dom is ofzo..ze heeft het echt wel door..
    Maar is het slecht je kindje te laten huilen totdat ze zelf in slaapt valt zonder te gaan kijken..?

Share This Page