Hoi! Rond half 8 8 uur savonds krijgt Renske haar laatste voeding, 180 6 goedenacht van Nutrilon. Maar nu word ze rond 12 uur snachts wakker omdat ze honger heeft, ze krijgt dan 100 ml met 2 scheppen gewone nutrilon. maar de afgelopen nachten komt ze dan weer tussen 3 uur en 4 uur. wil haar eigenlijk niet weer wennen aan een nachtfles. Moet ik haar toch een volledige voeding aanbieden, dan krijgt ze weer 4 flessen opvolgmelk.. Dit is echt sinds de laatste weken dat ze snachts 2 tot 3x wakker word. Hiervoor sliep ze altijd gewoon lekker door. Hebben al geprobeerd haar rond 7 uur naar bed te doen maar dan komt ze om 8 uur voor een haar laatste voeding. Groente hap, rond de 150gram, eet ze om half 6 met een beetje yogurt na. Wat kan ik eraan doen om haar die nacht weer door te laten slapen...?
Heb je al geprobeert om de laatste fles 210 aan te bieden? En als ze wakker wordt heeft ze dan echt honger? Ilja
Ik denk dat het toch ligt aan de doorkomende tandjes! er zitten nu twee flinke bobbels in haar onderkaakje. Maar afgelopen nacht en die nacht ervoor hebben we haar om half 8 in bed gelegt zonder fles en die pas om 22.00 uur gegeven. we hoorden haar om 2 uur wel pruttelen en brabbelen maar is daarna weer tot half 8 in slaap gevallen... Hopelijk zijnde tandjes gauw door! Ze dronk elke keer de fles leeg die we aanboden ja, dus het leek wel honger.... Bedankt voor het meedenken!