Ervaring medicatie reflux: Omeprazol

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanSa, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanSa

MamavanSa Lid

18 dec 2012
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

zijn er hier moeders die ervaring hebben met Omeprazol voor hun kleintje ivm reflux? Mijn zoontje is nu 2 maanden en krijgt sinds een week 10 mg vloeibare Omeprazil ivm verborgen reflux. Tot nu toe ben ik er tevreden over omdat ik zie en merk dat hij er baat bij heeft en minder huilt en last ervan heeft. Als hij slaapt dan slaapt hij ook langer door ipv dat hij na 15 minuten weer hard gaat huilen van de pijn.

Ik ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit middel.

2. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Wij hadden ook de vloeibare Omeprazol. Erg tevreden! Niet meer het maaien en de onrust. Dit icm Friso Comfort had ik binnen 24u een ander meisje!

3. MamavanSa

MamavanSa Lid

18 dec 2012
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Ik geef het zelf in combinatie met borstvoeding maar heb ook een rustiger kind ervoor terug. Hoe oud is jou meisje en hoelang gebruik jij het nu? Ik heb 24 november weer een afspraak met de kinderarts om te bespreken hoe het gaat en hoe verder.

4. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Mijn dochter is nu bijna 2, ik heb het 3 maanden gegeven en toen zelf afgebouwd. Nu is ze er vanaf :)
    Ze zat aan de 2x 2,3 ml. Daarna zelf 2x 2,0 gegeven, 2x 1,8, 1x 2,5 en toen steexds verder naar beneden zodat als het 'fout' ging, ik toch nog ruimte had om weer op te hogen.

Deel Deze Pagina