Hallo, Misschien een stomme vraag Ik hou bij wanneer de tanden en/of kiezen doorkomen bij Koen, maar wanneer vul je deze nou in? Als ze beginnen door te komen of als ze helemaal door zijn? Alvast bedankt voor jullie antwoorden Groetjes, Kim
Ik vul de datum dat de tand net door is dan zie je zo'n donker doorzichtig streepje in tandvlees. Vandaag is nummer 3 zichtbaar ga het maar even in vullen.
Hier pas als ik echt duidelijk kan zien dat een tandje door is, niet als je 1 ziet aankomen zeg maar...
Als ik het tandje kon 'horen' noemde ik hem erdoor. Horen door heel voorzichtig met een theelepeltje te tikken.
Als je 'm kan voelen. Dan zie je een heel licht streepje, zo'n gleufje zeg maar en een witte waas eronder. En voelen kan niet missen!
Bedankt voor jullie reacties Dan is het dus 29 juni, want toen zag ik 2 streepjes. Wat kunnen ze hard bijten he! als hun tandjes eenmaal doorgegroeid zijn Nooit gedacht dat er al zoveel kracht op zat
En wie er denkt dat baby's niet slim zijn.............. Ze bijten overal keihard op, maar als ze hun eigen vingertjes in de mond hebben doen ze dat lekker zachtjes.
Haha inderdaad, voorheen deed ik nog wel eens mijn pink in Eva's mond als ze huilde, nu durf ik het echt niet meer!
Hier ook zo'n slimmerd, Pakt mijn vingers als bijt ring (AUW). Maar no way dat ze het op haar eigen vingers doet.
als ik m voel zitten. als ik iets denk te zien, voel ik voorzichtig met mn vinger. zo heb ik dr al 8 gevonden.