Al 10 dagen aan het spugen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lente2013, 23 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente2013

Lente2013 Actief lid

21 feb 2013
    130
    0
    16
    Mijn zoontje van 11 maanden is al 10 dagen aan het spugen, 1 tot 2keer per dag. Hij oogt op zich niet ziek, maar hij is niet zichzelf. Ook veel moeier en jengeliger. Ben al twee keer bij de huisarts geweest. Eerste keer zeiden ze dat het waarschijnlijk door zijn verkoudheid komt, tweede keer (afgelopen donderdag) dat het 'gewoon' buikgriep was. Wel een middeltje tegen misselijkheid meegekregen. Gister ging het wel aardig, maar zojuist weer alles er uit gegooid. Eten gaat verder redelijk, drinken moeizaam, maar wel genoeg om niet uit te drogen.
    Als hij na het weekend nog steeds spuugde, moest ik terug komen, dat is niet goed.

Ik maak me nu echter wel zorgen, ik geloof niet zo in buikgriep meer. Iemand een idee of ervaring wat het zou kunnen zijn?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Geen ervaring maar anders hap bellen zodat je iemands andere mening krijgt.en anders plaszakje om urine te controleren en evt bloed laten prikken om dingen uit te sluiten,vind dat je huisarts lang laat lopen met zo'n kleintje.en hoe zijn de oren.oorontsteking kan ook op het evenwichtsorgaan drukken waardoor je misselijk kind worden.

Deel Deze Pagina