In slaap vallen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Manna, 17 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    We hebben al een aantal keer geprobeerd dat middagslaapje eraf te halen en gezellig is anders maar op zich ging dat dan wel. En dan sliep hij ook iets vroeger. Maar nog steeds om 5 uur wakker. Na twee dagen was hij dan echt volledig gesloopt.

Eens in de drie/vier weken slaapt hij tot half 7 en dan is hij een dag heel gezellig maar de volgende dag gewoon weer 5 uur.

Ergens hebben wij iets verkeerd gedaan denk ik! Ik ga een doorverwijzing naar dat slaapcentrum in Ede vragen.

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ach wat vervelend zeg! Groot gelijk dat je nu verder kan kijken. En zou niet te schuldig voelen hoor, ik neem aan dat jullie je best doen althans zo klinkt het!

3. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Onze zoon van dezelfde leeftijd valt ook maar moeilijk in slaap. De ellende is alleen dat wij bij hem moeten blijven want zodra wij weg gaan is het huis te klein, raakt dan echt in paniek. Dit zijn we aan het afbouwen maar dat duurt heel lang.

Wij kregen als tip van het cb om echt heel goed de dag door te nemen omdat ze echt aan het verwerken zijn. Met taal of tekenen de dag afsluiten

4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dat is ook lastig zeg! Hopelijk lukt het om het steeds verder af te bouwen.

Dit weekend ging het al wat beter. Tussen 1-1,5 uur slapen tussen de middag en dan ging ze in de avond vrij snel slapen. :thumup:

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Goed dat het ingekorte dutje helpt. Dat leek me toch echt nog heel lang om te slapen overdag. Mijn dochter deed het op die leeftijd al zonder dutje, mijn zoon wordt twee binnen twee weken en die slaapt nog een uurtje.

Vaak helpt het ook om iets later naar bed te gaan. Ervaring leert hier bij beiden dat te vroeg in bed betekent dat ze véél langer wakker blijven.

6. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja ze is nu al een uurtje wakker op bed. Maarja ze rust in ieder geval uit. Je kan zo gaan twijfelen he. Zoveel kindjesin onze omgeving van dezelfde leeftijd die ook nog lang slapen

Deel Deze Pagina