hallo allemaal, Mijn dochter sliep eigenlijk altijd door, netjes van 8 tot 7. Sinds een week of twee wordt ze iedere nacht twee tot 3 keer wakker, ze begint dan klaaglijk te huilen en als je probeert haar speentje erin te doen of haar goed te leggen dan zet ze het op een paniekerig krijsen. ze ligt ook in zo'n rare houdingen in bed tegenwoordig. Overdag is ze ook vaak prikkelbaar en ze wil minder drinken als voorheen. Ik vermoed dat er ook een tandje aan zit te komen, ze heeft er nog geneen, maar zit continu met haar handje in haar mond en kan van die gilletjes slaken alsof ze pijn heeft. Ik wordt echt radeloos van die slapeloze nachten, vannacht heeft ze bijna een hele fles melk gedronken om 2 uur, had dus gewoon dorst/honger. En dan vraag ik me af of dat wel weer goed is. Ik wordt er zo onzeker van. Een dagje weg met haar is bijna niet te doen wnt dan is ze helemaal overstuur. Maar we hebben nu vakantie en willen ook wel eens een dagje iets leuks doen met haar. Is dit de bewuste 8 maanden sprong die eraan zit te komen? ze kruipt of tijgert ook nog niet, is dit niet laat? pffff af en toe vind ik het best allemaal moeilijk met zo'n kleintje, je wilt het beste voor haar en als ze dan zo klaaglijk huilt! echt zielig. is er iemand die in hetzelfde schuitje zit? liefs m
Hoi, Misschien heeft ze last van dromen, die komen rond deze leeftijd! En wat het kruipen betreft, Youri deed het een dag sinds zijn 1e verjaardag Succes met de slapeloze nachten!
hai die van mij kruitp, tijgert ook nog niet, rolt nog niet eens terug haha.ik weet niet. als t wel de 8 maanden spring is kan ik mijn borst ook nog wel nat maken dus