Net was mijn dochter een dvd aan het zoeken. Ze kijkt graag naar programma's van nu, maar ook naar bijv. Bassie & Adriaan. Naar welke oude films kijken jullie kids?
Hier staat toevallig bassie en adriaan en de verzonken stad op Heb ook een dvd van Blinky Bill en de hele serie van Maple town op dvd..
Mijn kinderen vinden Barbapapa leuk om naar te kijken. En oudste vindt de Roze Panter ook leuk, en La Linea. Iets minder oude doos, maar ook al wel heel wat jaren geleden gemaakt: Buurman&Buurman.
@ Bri, Barbapapa staat hier ook graag op. En buurman en buurman, manlief en dochter vinden het geweldig. Mama daarentegen kan het echt niet aanzien. @ Luuz, Maple Town, was dat niet met die konijntjes? Keek ik vroeger ook graag na. Ook vond ik David de Kabouter leuk. Onze dochter vind nu Heidi erg leuk. Ze zingt de hele tijd ons zelfbedachte liedje op Heidi.
En buurman en buurman idd. Zo ook een serie uit het zelfde land over een mol. Geen bal aan maar de kids kijken het te vaak
David de kabouter, de smurfen en de snorkels worden hier weleens gekeken, vooral de smurfen vallen in de smaak
Ome Willem is erg in trek hier nu Bassie en adriaan ook, Oude disneyfilmpjes (mickey mouse en donald duck) en buurman e buurman!