in snap er werkelijk NIETS meer van ... :?

Discussion in 'Zwanger worden' started by babylove 85, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Nee een digitale geeft niet meer zekerheid, er zit hcg in je lichaam. Hetzij van een zwangerschap of van een miskraam.
    24 januari ben je ongesteld geworden met stolsels, dat kan een miskraam zijn al vind ik dat je nu na 2 ween nog best een duidelijke test hebt.

Ik heb een MA gehad met 10w en testte precies een maand erna omowit, dag erna ongesteld. Dus als jij zwanger bent (geweest) dan is t zo pril geweest dan had je hcg eigenlijk al uit je lichaam moeten zijn, maar wie weet waren het er twee

2. Tikske

Tikske Actief lid

Jan 30, 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Denk idd dat best het hcg niveau in je bloed wordt opgevolgd, als dat nog mooi stijgt zal het waarschijnlijk toch nog een evoluerende zwangerschap zijn. Denk wel dat de huisarts weet wat te doen :)

3. Emjay

Emjay Bekend lid

Jan 17, 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat je twee vruchtjes had, en er eentje bent verloren.

Maar je hebt duidelijk hcg in je lijf zitten. Ik ben heel benieuwd wat de dokter straks zegt! Zou sowieso aansturen op een echo, dan kun je zien of er wat zit, en zo ja hoe en wat. Spannend hoor!

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    de CB geeft in ieder geval dit aan , heb net de gyn gebeld en ze vertelde ook van eerst bloed te laten nemen en dan te kijken of de waarden ok zijn ...

View attachment 375607

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    zoals je kan zien geeft de digitale ook zwanger aan .
    hoe zag het er bij jou dan uit? ook gewoon precies ongesteld geworden in het begin? en bloed bij het afvegen? en bruinverlies?
    sorry voor alle vragen?

6. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Wauw babylove! Die zag ik niet aankomen toen ik je ovulatietestje zag!
    Ik hoop voor je dat het bloeden niks ergs was en dat je een mooie plakkerd in je buik hebt zitten!

7. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

Oct 18, 2013
    1,786
    722
    113
    Ik ben helaas nog niet zwanger geweest.. Bij de vriendin bleek het te gaan om een hevige innestelingsbloeding.

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    o sorry love2lives : ik had het verkeerd gelezen je zei ik Ken iemand ik had gelezen ik Ben iemand ... sorry :(
    dus dat kan ook dat je echt hevig bloed bij een innesteling ,want in principe kan het wel een innesteling geweest zijn denk .

ja key : ik snap er ook niets van hoor, ik blijf maar denken dat dit niet goed is en dat het niet waar is .

9. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    net de huisarts gebeld , mag zodadelijk bloed laten nemen en morgenmiddag om twaalf uur afspraak voor de uitslag

10. IsaB

IsaB Niet meer actief

Ik ben benieuwd. Ik ga voor je duimen meid.

11. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

Oct 18, 2013
    1,786
    722
    113
    ;) Thumbs up!

12. Cato1979

Cato1979 Actief lid

Oct 22, 2012
    273
    1
    0
    Oh wat spannend dit... Ik duim voor je dat alles goed is, hou hoop!

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    thx dames , dit is echt zo onwerkelijk . ik ben nog altijd van het gedacht dat het allemaal vals is en niet klopt .
    kom net van bij de huisarts en morgen middag zullen we meer weten. als het hcg hormoon nog mooi hoog is morgen dan hebben we goede hoop. dan gaan ze zowizo na twee dagen nog eens bloed prikken en als het dan gestegen is is het goed :) .
    aangezien men felle bloeding al van 27 januari is kon het volgens de huisarts dus ook niet dat de test dan nu nog zo duidelijk was moest het toen een miskraam geweest zijn . dus we moeten afwachten.
    ben heeel benieuwd of het wel echt zo is , zal het pas geloven als er morgen werkelijk gezegd word dat er hcg in men lichaam zit ;)

14. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Spannend!! Laat je het weten morgen?

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    Ik laat morgen middag zeker iets weten x

16. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

Jan 30, 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Spannend!! Ben benieuwd over de uitslag morgen!

17. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Spannend!

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Net ook al gereageerd op je andere topic! Ik vind je verhaal sowieso erg hoopgevend. Ik had ook van sensitest een vage test en werd ook 1 dag hevig ongesteld en de rest erg licht. Daarna een week misselijke n hoofdpijn klachten gehad en voor de zekerheid getest met action test maar was negatief.. Maar jou verhaal klinkt een stuk positiever! Spannend!!

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik ben ook benieuwd :)

20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    vanmorgen nog eens getest en weer bijna onmiddellijk een lijn ... ben heeeeeeeeeel benieuwd vanmiddag welk nieuws de huisarts gaat hebben.
    heb nu bij het afvegen vooral nog bruine sliertjes precies ... maar niet meer zoveel . ben benieuwd

Share This Page