Dit is misschien een hele rare vraag voor een vrouw van 26 die al meer dan tien jaar ovuleert..Maar ik begrijp er niks meer van. Ik wil graag zwnager worden en heb nu gelezen dat je eenmaal in de 28 dagen menstrueert..maar is dit dan berekend vanaf je eerste dag van de menstruatie, tot opnieuw de eerste dag? Of vanaf ná je menstruatie..? Laat ik het anders vragen. 6 oktober menstrueerde ik,dat was de eerste dag. heb 4 dagen gemenstrueerd. Nu inmiddels 16 November vraag ik me af of ik nu dus overtijd ben of niet..Ik heb het voorheen nooit bijgehouden en weet t nu dus echt niet. Ik heb enorm pijnlijke borsten en ben hele dagen een beetje misselijk, maar verder voel ik toch ook wel wat menstrautiepijntjes.. Kan iemand me vertellen of ik nu al een test kan/ moet doen..of dat de kans groot is dat ik nog maar een dag overtijd ben en dus effe moet wachten.. wat is gebruikelijk?
ps die pijnlijke borsten spelen al een week op..het doet zo ontzettend zeer bij alles wat ik doe, liggen , zitten, aanraken wat dan ook.Vooral mijn tepels doen erg zeer, maar als ik op mijn zij lig bijvoorbeeld, doen ook mijn borsten erg zeer. Ook de misselijkheid is al dik een week aan de gang...Ik denk dus inmiddels al een week dat ik ongesteld moet worden..(hoewel mijn borsten nog nooit zo pijnlijk zijn geweest)
hoe regelmatig is je cyclus? ben je al langer zonder pil of iets dergelijks? tellen van je cyclus begint op de eerste dag van je laatste menstruatie, dus bij jou 6 oktober. links in het menu zit een calculator kun je alles zo uitrekenen. maarrrrr alles is afhankelijk van deregelmatigheid van je cyclus. 28 dgn is een gemiddelde als ik die invoer dan ben je ruim overtijd! liefs bianca
Als je normaal een regelmatige cyclus hebt, bent je inderdaad overtijd. Veel mentruatie klachten zijn ook zwangerschaps symptomen. Dus misschien een testje doen?
Jah ik ben na het lezen van een aantal berichten hier en het invullen van de banner erachter gekomen dat ik al zo'n 14 dagen overtijd waas..dus dan toch maar een test gedaan en hoera hoera..ik ben dus inderdaad zwanger! ..en zo snel..Dank je voor jullie reacties...Zo besluit je toch meer eens wat info op te zoeken over de cyclus en zo weet je dat je zwanger bent..spannend hoor
gefeliciteerd niva, en geniet er lekker van,hoop dat het bij mij ook snel raak is ben nu met ronde 10 bezig en zit nu in mijn eisprong dus wordt flink klussen geblazen . liefs mopsje
Van harte gefeliciteerd meis! Hihiihihihi...je bent wel uniek hier hoor....niet in de gaten dat je overtijd was.. Wij testen soms al 3 dagen voor onze NOD...hahahahahaa....