ik ga het nu proberen met de ovu testen!helpp

Discussion in 'Zwanger worden' started by unbreakable, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. unbreakable

May 17, 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    ik ben nu al vanaf mei bezig,de moed zakt in mijn schoenen.
    Ik wordt er nu wel heel erg triest van hoor.elke maand wachten ,wanneer kan ik overtijd zijn,wanneer heb ik mijn ei sprong,ja het bekende verhaal wel,maar moet het even kwijt.
    ik heb 2 weken geleden de testen besteld,heb 3 nov mijn laatste mestuatie gehad,die maand daarvoor was het de 7 e.blijfhet moeilijk vinden dat telllen enzo.
    heb gister een test gedaan ,maar was niets te zien,ja 1 streep,daarnet een gedaan.1 dikke en 1 heeeeel licht streepje,zal het dan morgen wel 2 dikke strepen zijn?
    en ben begonnen met de onderzoek,met de buisjes met plas,voor vrouwen die niet helemaal niet zwanger kunnen worden of er moeite mee hebben,dus een goed doel,dan help ik in ieder geval andere vrouwen ermee,geeft ook een goed gevoel.
    nou morgen weer een dag he?

2. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    hoi,

Wij zijn ook vanaf april bezig. Als ik nu ongie wordt ga ik beginnen met tempen en ik ga denk ik ook maar ovu testen bestellen. Hopelijk kunnen we dan wat precieser aan de gang gaan. Veel succes!
    Olga

3. unbreakable

May 17, 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    ja laten we het nu hopen dan,daarom doe ik ook nu de ovu testen,van het hele tempen snap ik niet veel eigelijk.dus nu weet ik psies wanneer het zou kunnen gebeuren.
    jij ook veel succes olga

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan morgen een dikke streep zijn, maar kan ook nog wel even duren.. je banner zegt iig nog 6 dagen tot je ei? heb je een lange cyclus?

probeer er niet te geforceerd mee om te gaan. je bent nu een half jaar bezig, reken gewoon op nog een half jaar.. een jaar is echt normaal.

Zit zelf inmiddels in ronde 16 dus ik begrijp je spanning ;)

succes!

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    tja meid het is elke keer weer balen, ik lees dat je "pas"vanaf mei bezig bent, het enige dat ik je kan vertellen dat mocht je onverhoopt nog langer bezig zijn voor het eindelijk een keertje lukt, dat het met dat de tijd verstrijkt toch anders zal worden en je wat meer "went" als je weer eens ongesteld wordt en dat het dan toch iets meer naar de achtergrond zal gaan en je er minder mee bezig zal zijn..

je moet even op de ovu testen goed lezen wanneer jij zou moeten beginnen met testen omdat ik zie dat je een wat langere cyclus hebt...

meestal als je ei er aan zit te komen ga je van een lichte 2e streep naar donker dus het zou maar zo kunnen dat je morgen of overmogen een positieve test in handen hebt..

in ieder geval heel veel succes

6. unbreakable

May 17, 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    nou natasja,ik heb de ene keer een cyclus van 33 dagen ,de ene keer 28 dagen,deze keer was het toevallig 32 dagen,die daarvoor was het dus 28,dus ben ik uitgegaan van de langste,en dan kom ik dus zo uit.

jeetje nog een half jaar,ik hoop dat ik het trekken ga.je gaat je automatisch elke maand zo instellen,ik probeer het niet te doen,elke keer als ik ongi wordt,denk ik ,okay deze maand rellaaaxx ,niet teveel mee bezig zijn,maar dan aan de einde van de dagen,dat ik weer ongi moet gaan worden,dan krijg ik al de zenuwen.kan niets aan doen.

stiekum hoop ik op een kerstkadootje!voor jullie oook

7. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Unbreakable, is het dat UMConderzoek, waar je aan meedoet? Ik doe nl. ook mee!
    Je begint nu gewoon met je ovutests, als ze duidelijk positief worden, dan ga je gelijk beginnen met de buisjes. Ik zit nu op buisje van dag 21, maar mijn cyclus was deze keer een beetje later, omdat ik 2 curretages achter de rug heb.

Je ovutest kan max. een dag of 2, 3 knalpositief zijn, daarna zwakt hij weer af.

Als je niet zeker bent van je cyclus, ga je nu beginnen met testen op de kortste cyclus, in jouw geval dus 28 - 14 dagen is op dag 14 je ei, dan begin je met testen op dag 11 of 12.

Succes!

8. hoi unbreakable

ik weet precies waar je het over hebt. ben ook sinds mei gestopt met de pil. begin t ook een beetje zat te worden.
    wens je heel veel succes en eens lukt t ons wel toch?
    wanneer we het niet verwachten.
    heel veel succes en veel plezier bij t oefenen

groetjes carola

9. Niet meer actief

Hoi ik herken dat wel maar wij zijn al langer bezig, sind eind Februarie. En je geloof laat je soms in de steek. En ja mag er ook doorheen zitten zit ook een beetje vandaag :oops: het is moeilijk als je die zwangere om je heen ziet. Vandaag een oud collega waar ik het helemaal niet van verwacht had loopt met een dikke buik. :( is geweldig voor haar!maar ja het was wel gelijk raak de eerste keer. Snap ik niets van. Maar ja het is een lichaam. geen robot. Ik hoop wel op een mooi kerstkado ;) stiekum voor ons allemaal. jennie72

10. unbreakable

May 17, 2006
    61
    0
    0
    mama van 3 jongens
    utrecht
    het is inderdaad de umc onderzoek,in utrecht.
    ik heb net pas mijn 2e buisje gevuld.ik moest de 15e beginnen van die mevrouw.
    maar piet in ieder geval erg bedankt voor de goeie uitleg,toppie! ik hoop dat jij ook een kerstkadoo krijgt.misschien krijgt de kerstman het nog druk heheheheh
    en ik heb vandaag weer de ovutest gedaan,nou het is nog steeds een heeeeel licht streepje,betekent dat ik nog geen ei heb gehad,of heb ik hem al gekregen,ben ik dan misschien te laat begonnen met de test.verwarrend wel hoor.

het is inderdaad maar een lichaam,en die geeft gewoon aan wanneeer hij het aankan,denk ik.
    nou laten we morgen nog maar ens testen dan,of zal ik misschien laat in de middag nog eens proberen?
    groetjes debs

11. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Licht streepje wil waarschijnlijk zeggen dat je nog geen ei hebt gehad.

Die testen geven altijd wel heel licht pos. aan, maar je mag pas van een positieve test uitgaan, als de teststreep even donker óf donkerder is als de controlestreep.

Share This Page