op de vuistjes zuigen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

dat doet mijnzoontje , eerst dacht ik , die heeft honger alweer hahaha maar hij blijft t doen zowel voor als na de voeding hij huilt verder niet of zo en is tevreden daarom denk ik dat ie geen honger heeft.
    zou hij miss willen duimen ??? hoe begint zoiets ? of hebben ze dat gelijk door hoe t moet als ze willen duimen

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Mijn zoontje doet dit al vanaf een week of 7. Ik denk dat het bij het ontdekken hoort! Ik dacht ook evt. Zuigbehoeft of honger, maar dat is het niet! Hij begint nu ook zn beentjes te ontdekken en grijpen met zn handjes!

3. happymama

happymama Niet meer actief

ok . hier had ik m gister op sn buik gelegd in de box en ff naar de keuken gegaan , toen ik terug kwam lag ie op zn rug wwhhaaa

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    evy doet dat ook ook door de puckababy heen ik dacht eerst ook honger maar dat is het niet want ze doet het vaak na het voeden.

Sem had dit ook en dacht ooo die gaat vast duimen maar dat heeft ie nooit gedaan denk idd dat het bij het ontwikkelen van de baby hoort

5. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Je kleintje is gewoon de handjes aan het ontdekken. Was hier idd ook zo, nu stopt hij echt alles in zijn mond, en als hij nu honger heeft dan gaan zijn vuistjes niet meer naar zijn mond.;)

6. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Het kan ook zijn.. dat je kindje langzaamaan trek krijgt aan meer!! En anders!!

Mijn dochtertje krijgt sinds vorige week donderdag in overleg met CB.. bijvoeding!!

Ze sabbelde op haar vuistjes, keek mijn eten richting mijn mond.. vanaf mijn bord. En smakte en kwijlde enorm!!

Kan het dit zijn.. ??

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Happy die van ons zijn precies even oud en Lisa sabbelt ook steeds op haar knuistjes. Ze probeert haar duim dan te zoeken maar dat lukt dr nog steeds niet.

Liefs Jessica

8. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Mijn zoontje zuigt sinds twee dagen ook op zijn vuistje.

Ik dacht eerst, heb je alweer honger:(:D

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    hoe oud is jou kindje nu dan?
    Ons zoontje kan ook aandachtig kijken terwijl we aan t eten zijn en kwijlt ook echt heel erg veel. Maar aan bijvoeding beginnen doe ik niet, straks met een maand of 4 langzaam aan een klein lepeltje aanbieden! Daarbij zit hij qwa flessen ook nog niet aan zn max. Volgens zijn gewicht mag hij 180/6, maar dit krijgt hij nog lang niet op! Hij drinkt hooguit 175cc, maar hij is ook tevreden met 150/5

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vind z,n onzin eigenlijk. een kindje begrijpt niet eens dat jij eten in je mond steekt maar ze krijgen meer interesse in andere bewegingen en hun zicht word groter

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Stijn probeerde net z'n hele vuist in z'n mond te proppen, soms krijgt ie z'n duim te pakken en dan sabbelt ie zo lief :D

12. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    of ze steken die duim helemaal achter in hun mondje (kokhals hihi)
    Hier dus ook 1 die continu aan het sabbelen is

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Die van mij probeerd ze er allebei in te proppen en ik maar zeggen; schatje, dat gaat niet passen:D

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hier ook! En ook lekker veel kwijl erbij... Heerlijk!

15. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn meisje heeft ook met 10 weken haar vuistjes ondekt en duimt de hele dag door en dat gaat gepaard met veel kwijlen,ze word boos als je haar handjes bij haar mondje vandaan haalt om schoon te maken haha,ze wilt haar speentje dus ook niet meer nu want ze heeft haar duim. Omrollen kan ze al vanaf 6 dagen oud,hebben we zelfs gefilmt omdat we eerst dachten dat het toeval was haha,maar ze blijft het al vanaf dag 6 doen,ook probeerd ze nu al te zelf te gaan zitten vanaf haar liggen op de rug,ze komt zelf al een stuk omhoog,het cb zei dat ze echt sterk is en ik het niet mag stinuleren,doe ik dus ook helemaal niet,mijn tutje doet het gewoon echt zelf. Ze is nu 11 weekjes oud.

16. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

#16 Biancamv2, 2 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2012
    mijn duimerdje met 10 weken oud.

17. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Mijn oudste begon ook met sabbelen en duimde met11 weken en nu nog steeds. Haha

18. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Dan wilde die van mij al bijgrvoed worden vanaf 6 weken.
    Heeft allemaal met ontwikkeling te maken van lichaam en dat kijken naar je en je volgen, steek eens een al bundy stinksok in je mond. Je kindje zal met evenveel interesse kijken als wanneer je een broodje etc in je mond doet. Wat zou dat dan betekenen?
    Rond de 3 maanden gaan veel babys kwijlen en smakken omdat dat met de.speekselklieren te maken heeft ;)
    Vuistjes in de mond steken is ontdekken van... Doen ze straks ook met speelgoed.
    Maar voed maar al bij hoor. Snap best dat het je leuk lijkt en je niet kan wachten ;)

Deel Deze Pagina