Hoi allemaal, Ik ben nu ongeveer een week voor NOD, ik heb wel vaak last van trekkerig en kramp (alsof ik ongi moet worden) en mijn buik. Ook moet ik heel vaak plassen en zijn tepels lichtgevoelig. Ik twijfel steeds of dit nou tekenen zijn van een zwangerschap of mijn eisprong of iets anders? ik kan pas over7 dagen testen dus het is afwachten maar herkent iemand deze symtponen die ook denkt dat die zwanger is of al zwanger is? Liefs Annika
Ik herken de dingen die je noemt wel, eerst dacht dat het gewoon kwam omdat ik ongesteld moest worden, maar bleek toch zwanger te zijn. Spannend hoor! Veel succes, liefs Kiss
Ken ik heb ik op dit moment ook last van. Al 5 dagen bijna, word er gek van en voelt echt als de vorige zwangerschap...maar ben bang om te hopen dat het raak is...? De stiekume test (moest zowieso 10 weken na de curretage kijken of de hormonen wegwaren) zei "Niet zwanger" maar ja die was bijna week te vroeg.....poe spannend hoor
ik heb het gevoel ook al heel deze week. Maar mijn temp is heel de week ook al hetzelfde. En vanavond is ie minder. Maar ja, moet ook niet 's avonds testen. Maar toch, ik heb het gevoel gewoon ongi te worden. Ikhoop voor je dat het bij jou anders is.
hallo ik heb 5 april me eiersprong gehad en ben nu bijna de heledag een beetje misselijk afentoe wat erger vooral savonds en iets last in me onderrug en geen buikpijn van de ongi maar een raar trekkerig gevoel maar ik heb gister een test gedaan daar werd ik niet echt wijs uit heel iets een streepje maar dan moet je um wel presies zo in het licht houden anders zie je het bijna niet mischien over een paar dagen weer testen ik ben nog niet weer zo lang bezig om zwanger te worden want ik heb in november een currentage gehad ik hoop zo dat het nu wel weer zo is
ik moet zeggen dat ik het niet in de gaten had dat ik zwanger was ben!pas naar 8 weken had ik last van mijn borst speiren! en buikpijn heb ik hellemaal niet gehad!