Ik weet niet wat het is, volgende week is mijn nod, maar sinds 2 dagen heb ik zo'n raar gevoel in de onderbuik, net alsof er van binnenuit getikt word. Als ik rustig zit, is het het ergste. Wie herkent dit?
hoi mercedes ik heb ook zo`n raar gerommel in mijn onderbuik. ik mag eindelijk testen op vrijdag de 20ste ben jij ook misselijk of heb je nog ergens anders last van?
Om eerlijk te zijn voel ik me al een geruime week belabbert, ben steeds duizelig en heb veel slaap nodig, was ik in mijn zwangerschap ook, maar dat is geen garantie, helaas. Ik merk wel, dat mijn temp hoog blijft.
Nou dames, ik hoop het voor jullie! Ik voelde me ook behoorlijk belabberd de week voor m'n NOD. Dus afwachten maar hé! Spannend zeg.
Ik heb sinds zo'n 2 dagen een constante ongigevoel in mijn onderbuik. Het lijkt echt alsof ik ongesteld ga worden.. Ik ben echt super benieuwd... En ik ben ook super ongeduldig geworden nu de laastste dagen zijn aangebroken.
hoi meiden ik heb ook een drukkend gevoel in mijn buik,en heb sinds 3 dagen een aambei en nu ben ik als ik naar de wc ga in de diaree (sinds 2 dagen) en mijn (.)(.)zijn ook erg gevoelig , verder ben ik niet misselijk ofzo..dus denk dat het ook geen griepje is . ik heb 12 april een vreselijke pijn in mijn buik gehad(bleek via de calculator dat toen mijn innesteling zou kunnen zijn)lets hope. vrijdag is mijn nod dag..wat ik natuurlijk es niet hoop ik hoop vrijdag op een positieve test! [-o< liefs love31
ik heb ook een raar gevoel in mijn onderbuik... maar volgens mij is dat omdat de er aan komen... we zullen nog ff afwachten
Ik heb normaal enkele dagen voor mijn nod last van puistjes en zin in chocolade, dat mis ik nu ook, ik heb geen puistje en absoluut geen zin in chocolade. Nog een paar dagen wachten. Spannend voor iedereen
Ik heb ook dat tikkende gevoel in m'n onderbuik, maar ik ben net ongesteld geweest, zit te wachten op m'n eisprong, maar vind het wel raar. Inderdaad als je stil zit... mar misschien komt dat ook wel omdat je er dan meer op kan letten. Ik ben deze keer maar 2 dagen ongesteld geweest en niet erg, geen klontjes alleen helder rood. Kan ik evengoed zwanger zijn? een vriendin van mij is 3 maanden ongesteld gebleven en bleek dus in 1 x 17 weken zwanger te zijn! daar schrok ze toen wel even van ha ha
En hoe is het met je temp? Volgens mij moet die hoog blijven, ook als je wel zwanger bent maar toch af en toe bloed verliest. Groetjes sanneke
Ik heb ook al 4 dagen alle signalen die ik vorige keer ook had, behalve mn temp, die blijft rond de 36,6. Mijn borsten lijken wel meloenen en ze jeuken rommel in de beuk alsof er een ballon wordt opgeblazen en ga zo nog maar ff door
Ik heb nog niet getest. Mijn temp is wel nog steeds hoog. Ik wacht tot zondag met testen. Ben denk ik gewoon bang dat ik te vroeg test.