oooosmiley neeeee... wat erg lieverd godverdomme zeg.... heb geen andere woorden.... en zie dat je ook nog bijna gaat bevallen o wat een hel.... o meis het kippevel staat over heel me lichaam... meisje toch.... heeel veel sterkte lieverd
Wat ontzettend erg. Geniet (voor zover dat kan met haar pijn) nog even van de tijd die je samen met haar hebt. En ik hoop dat ze in ieder geval de geboorte van je derde kind mee kan maken. Mijn ouders zijn beide aan kanker overleden toen ik 6 maanden zwanger was van de kleinste. Heel veel sterkte de komende tijd.
Vreselijk meis! Wij zijn mijn schoonmoeder op deze manier verloren. Mijn moeder heeft nu allerlei symptomen die duiden op een aankomende beroerte. Sterkte meis!
oh nee... Wat een klap is dat hè Hebben ze een prognose gegeven? Gaan ze nog wel chemo doen (al is dat uitstel van executie...) Mijn moeder is nu bijna een half jaar geleden overleden. De bron was eierstokkanker. Ze was kankervrij. Vorig jaar rond deze tijd was het terug. Weer nieuwe chemo's gehad maar ze werd alleen maar zieker. Uiteindelijk een vervroegde scan en toen bleek dat 1 deel tumor (eierstoktumor) wel op de chemo reageerde maar een ander deel dat vanuit de darmen kwam helemaal niet... In april hebben ze haar opgegeven en max 6 weken gegeven. Het werden uiteindelijk 3 maanden. Hele mooie maar ook loodzware maanden. Ik hoop voor jullie dat ze jullie nieuwe aanwinst nog kan meemaken, maar dat zal wel, je bent al bijna uitgerekend. heel veel sterkte en geniet van de tijd die jullie nog hebben dikke knuffel!
Wat verschrikkelijk! Heb een brok in m'n keel. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog lang kunnen genieten van elkaar. Veel liefs
Ach nee wat erg. Ik wil jou en jouw familie heel veel sterkte toewensen in deze afschuwelijke nachtmerrie.