Ik heb net geregeld dat het in termijnen via automatisch incasso betaald gaat worden. Vind het prettiger om in termijnen te betalen.
Wij betalen in termijnen, als je alles in 1x betaald ben je wel van de rekening af maar loop je ook de rente mis. Ik gun mezelf die rente meer dus ik betaal in termijnen. Gaat automatisch dus je hebt er dan verder ook geen omkijken naar.
Wij betaalden het altijd in 1 keer, maar dat vind ik eigenlijk maar onzinnig, dus nu machtig ik de gemeentje en wordt het in 8 termijnen afgeschreven. Lekker makkelijk, heb ik er ook geen omkijken meer naar.
Wij betalen in termijnen en dan met automatische incasso, kan ik het ook niet vergeten, is wel makkelijk zo. Plus het is niet een keer een hoop geld, nu merk je het amper.
wij betalen het ook standaard in 8 termijnen. Die gaan met automatische incasso dus we hoeven er niet aan te denken.
Wij betalen het in 1 keer meestal eind mei. Wij betalen volgens mij niet zo veel als de meeste hier ongeveer 600 euro betalen wij.
Hier een kleine 600 euro en gaat in 8 termijnen via automatische incasso. Waterschap gaat geloof ik in 6 termijnen.
Hier is het 420 euro... Wij betalen het in 1x. Als ik het nu betaal zet ik elke volgende maand een bedrag op mijn spaarrekening (automatisch) zodat ik het dan volgend jaar weer in 1 keer kan betalen.
Wij konden altijd in 3 termijnen betalen maar dit jaar mag het alleen nog in 1x.. dus in 1x maar wel de opdracht voor eind april klaargezet om zo lang mogelijk zelf rente te trekken
Ik betaal het altijd in 1 keer meteen in januari maar het is niet zo hoog rond de 700 euro, we krijgen altijd een hoop geld terug van elektra en stadsverwarming dus daarmee betalen we dat meteen hihi
wij doen het ook maandelijks. Hebben we ooit zo ingevoerd. We hadden het ook in 1 keer kunnen betalen en dan het hele jaar "sparen" voor de rekening, zoals we eigelijk met alle andere grote rekeningen doen, maar eigelijk kom dat op hetzelfde neer. Hier is het trouwens 10 termijnen. De overige 2 maanden wordt er dus niks afgeschreven maar wij storten wel op de rekeningen-rekening. Dan kunnen we dus een klein buffertje opbouwen voor het geval de telefoonrekening iets hoger is ofzo (maar meestal blijft het gewoon staan) o het is trouwens 740 euro.
Wij betalen in termijnen. Automatisch. 8x dacht ik. In 1x vind ik niet zo prettig. Dan zou ik eraan moeten denken dat ik dat geld elke maand naar de spaarrekening schrijf, want anders krijgen we aan het eind van de betaaltermijn wel een probleem, want dan is dat geld op. Nu weet ik dat ik elke maand dat kwijt ben. En in de maanden dat het niet wordt afgeschreven is dat een leuk extraatje op de betaalrekening
in 2 keer, omdat dat kan. 1e betaling moet voor 31-3, 2e voor 31-5, dus kan ik de helft van het bedrag toch 2 maanden langer op mijn spaarrekening laten staan.
Hier wordt het betaald in 10x, via automatische incasso. Ik vind dit veel prettiger dan in 1 keer, aangezien ik er een hekel aan heb om dit soort dingen te betalen, betaal ik dat pas als het echt moet . Ik ga dus niet op voorhand de hele handel in één keer betalen.