Het valt me op dat veel mensen dit bedrag niet hebben, of is het zo dat het wel op de spaarrekening staat en je t zonde vind om het daar vanaf te halen om het in 1 keer te betalen?
Hier lossen wij dit bedrag ook af in 10 termijnen. En mijn autootje is kapot gegaan, dus de spaarrekening is nu wel leeg
ik betaal : ontroerendgoed 665 euro + honden belasting per 10 maanden en de zuivereningschap 249 euro betaal ik van onze vakantiegeld in een keer (ken nu ook per maand zag ik maar dat doe ik niet ) altijd zo gedaan
ik betaal het in 10 termijnen waarom..... omdat je het in 10 termijnen kan betalen en het voor mij dan een vaste last is. en betalen moet je het toch in 1 keer of in 10 termijnen maakt niets uit
wat maakt het jou dan uit of iemand het wel of niet heeft? inderdaad er zijn mensen die hebben helemaal geen spaargeld ik behoor er gelukkig niet toe ik kan het bedrag best in 1 keer betalen maar waarom zou ik?
Wij betalen ook in termijnen. Zo kan het gewoon mee in de maandelijkse lasten en hoeven we ons spaargeld er niet voor aan te spreken. Daarbij: ik vang liever zelf de rente dan dat ik het de gemeente gun.
hier ook in tien termijnen, totaal 750 euro. Heb het geld niet in 1x en ook niet op de spaarrekening dus prima oplossing zo.
Ik constateer iets wat me opvalt en nieuwsgierig maakt, niets meer en niets minder. Als je er geen antwoord op wilt geven, doe je dat toch lekker niet?
In tien termijnen! Ook wij gaan zulke grote bedragen niet in 1 keer betalen. En wat ik op mijn spaarbankboekje heb staan, staat hier los van!
heey sorry weet niet hoe jij mijn antwoord opvatte hoor? maar was niet aanvallend bedoeld maar vroeg me af wat het uitmaakte of iemand het wel of niet heeft in deze tijden van recessie ben ik niet echt verbaasd dat mensen geen grote spaarrekeningen hebben en dan die 1000 euro liever apart houden voor onverziene uitgaven zoals een reperatie of nieuwe wasmachine vakantie enz. veel mensen sparen gewoon helemaal niets
wij betalen in termijnen, gaat automatisch en zo merk je er weinig van. Waarom zou je het in een keer betalen? als in termijnen meer geld kost, dan zou ik het niet doen. Maar in dit geval betaal ik even veel. gr brenda
Ik zou het wel in 1 keer kunnen betalen, maar ik vind dit gewoon fijner. Ik zie het toch als een maandelijkse vaste last en zo voel ik het een stuk minder ...
Wij betalen altijd in maandelijkse termijnen in 1 keer wordt te veel en nu gaat het automatisch niks geen omkijken meer naar
Hier automatisch in 9 termijnen. Dit is standaard door de Gemeente ingeregeld. Als je het in een keer wilt betalen dan moet je bij de Gemeente opvragen hoe je het in een keer moet betalen (rekeningnummer en omschrijving etc).