Hoi allemaal, Ik was van de week alweer een aantal maal hier op de site te vinden na een goed half jaar afwezig te zijn geweest dus misschien al gezien door bekenden 8) Helaas nog niet in blijde verwachting, maar wel blij weer hier op de site dingen te kunnen delen en lezen. Ben weer terug en zeg HALLO tegen iedereen. Heb een hoop bij te lezen...veel zwangere , nwe mamma's , nieuwe dames en meiden die nog in het zelfde schuitje zitten als MOI. Hoop dat voor iedereen de wens in vervulling mag gaan! Ik zal me nog ff kort voorstellen: Mijn naam is Mirre en ik ben 34 (0ver 2 maandjes 35) Woon samen en we proberen al ruim 2 jaar ons gezinnetje uit te breiden met een mensenbaby...een eerste kindje. In juli 06 heb ik een miskraam gehad en daarna ben ik in een moeilijke periode terecht gekomen (zowel mentaal als fysiek), maar momenteel gaat het steeds beter met mij persoonlijk. We zijn in de MMM (medische malle molen) terecht gekomen en alle onderzoeken leken positief. In april 07 een HSG onderzoek gehad en ook deze was oke. Besloten is om met Clomid (hormonen) te beginnen...ook gezien leeftijd/als extra-tje, maar eerst moest ik nog een operatie (op een ander vlak) ondergaan. Dit is goed gegaan en nu wilde ik met de Clomid beginnen, maar m'n cyclus is raar/anders/in de war. Dus.............a.s. Donderdag naar het ziekenhuis voor een inwendige echo en dan zien we wel weer verder. Zo dat was even Mirre die zich voorstelde en voor de meiden die me al kende een update Mirre Liefs Mirre
Weklkom terug op het forum. Hopelijk gaat het allemaal helemaal goed komen, en mogen jullie eindelijk jullie wondertje in de armen sluiten.