Veel mensen zeggen dat het vermoeden over het geslacht door de moeder vaak juist is. Dus als de moeder denkt en droomt over een jongen wordt het waarschijnlijk ook een jongen. Zo zegt men. Nu vraag ik mij af, bij wie was dat ook daadwerkelijk zo, welke mama wist (zonder het gezien op de echo) wat het geslacht was van de kleine uk in haar buik? Maar ook bij welke mama klopte het dus niet (om het een beetje te kunnen vergelijken)
Bij mij klopte het voorgevoel, was een gevoel, plus in dromen... (beeb moet nog geboren worden natuurlijk)
1-1 dus voor zover. Mijn vriend denk ook het andere geslacht dan wat ik denk, dus 1 van ons zal het goed hebben Maar we moeten nog 10 weken wachten voordat we het weten
Zus zat er bij haarzelf harstikke naast! Ik moet nog 3-5 geduld hebben Moeder zat er ook zeker 2x helemaal naast....bij haarzelf. Volgens mij zegt het helemaal niks Elmo
Mijn voorgevoel zei dat het meisje zou worden, maar begon na een tijd toch te twijfelen. Heb een aantal keer over het krijgen van een jongetje gedroomd, maar nooit een meisje! Ook vriend was heilig van overtuigd dat we een jongen kregen, maar dat was meer zijn voorkeur! Na het zien van de echo blijkt dus dat mijn voorgevoel dus wel klopte! Beeb moet ook hier nog geboren worden!
Inmiddels staat het 3 (voor de moeders die het fout hadden) - 4 (voor de moeders die het goed hebben). Voor de moeders die het goed hebben, hebben jullie gekeken naar die chinese kalender waarop je het geslacht kan zien en zo ja klopt het daarmee of niet? (gewoon nieuwschierigheid dit alles hoor, want echt zowel mijn vriend als ik hebben totaal geen voorkeur voor geslacht voor zowel een jongetje als meisje hebben we prachtige namen in gedachten en we zien van beide geslachten alleen maar voordelen, wij zeggen en menen het voor 100% Als het maar gezond is!)
wij hebben van af het begin af aan gezegd het word een jongen maar ik droom de laatste tijd alleen maar over meisjes. wat het word weten we niet (willen we niet weten) begin nu toch wel te twijfen. over 7 a 9 weken weten we het wel
ik droomde op het einde van een meisje en dit klopte dus was wel heel stoer door mijn uiterlijk zag ik het ook wel.. en op de chinese kalender klopte het helemaal niet moest in al die maanden een jongen worden ook via zo'n onderzoek.. ook wel dat soort dingen kloppen gewoon met toeval meer niet ik geloof er niet in!
In het begin dacht ik dat het een jongetje zou worden. Maar een paar weken voor de medische echo liep ik door de winkel en opeens kreeg ik heel sterk het gevoel dat het toch wel eens een meisje zou kunnen zijn. En ja hoor, het bleek een meisje te zijn! Mijn vriend dacht ook dat het een jongetje zou worden in het begin en onze omgeving...die zijn er echt van overtuigd dat het een jongetje wordt hihi! xxxEllis
Bij mij klopte het voorgevoel. Ik 'wist' van begin af aan dat het een knul was en dat klopte. Nu denk ik echt een meisje...we zullen het zien.
ik heb het drie keer juist gehad. Alleen de kleinste moet nog geboren worden. Maar mijn voorgevoel is op 3 echo's bevestigd
bij mijn zoontje dacht ik in het begin echt dat het een meisje was in het begin, nu duirf ik eigenlijk niet meer te gissen we zullen wel zien.
Wij zaten er allebei echt naast, waren overtuigd van een jongen! Maar ja op 2 echo's was het echt een meid! Groetjes, Mayke