Fantastische documentaire over de groei van de baby in de baarmoeder. Vanavond op National Geographic om 21:00 uur en herhaling om 02:00 uur.
Even een aanvulling. Het is In the womb: fight for life. Het gaat over kindjes die tijdens de zwangerschap al allerlei obstakels tegen komen. Het gaat om heftige verhalen. Programma In The Womb: Fight For Life - National Geographic Channel - Nederland
Het is begonnen. Vond de operatie op een ongeboren kindje wel heftig om te zien. Maar geweldig dat hij daardoor in leven blijft!
@Tamale Dit is niet die waarin je kindjes ziet groeien. Dit gaat over kindjes die al moeten vechten voor hun leven tijdens de zwangerschap. Ze laten oa zien hoe ze ongeboren kindjes opereren. Heel bijzonder maar ook erg heftig.
Idd en tijdens die operatie dat beentje wat ook buiten de baarmoeder is. Heel bijzonder dat ze het dan weer "terug stoppen" en de baarmoeder weer sluiten.
Oooh echt??? Sorry! Zo heet de dvd van de zwangerschap ook. Was niet mijn bedoeling, zal proberen of ik mijn post aan kan passen!
Het was niet aanvallend bedoelt! Die andere is idd erg mooi! Deze was ook erg bijzonder om te zien. Kindjes die nog voor hun geboorte geopereerd zijn, hoe kan het...
Het was echt super mooi om te zien!!!! ook die operatie met die tumor...en dat balonnetje bij die longen! Echt heel apart
Knap wat dokters tegenwoordig kunnen. Vond het wel heftig om te zien. En ik stond ook even stil bij alle kindjes met gelijkaardige problemen die het jammer genoeg niet gehaald hebben... .
kun je t niet opnemen? ik kan t ook niet zien vandaag maar kan wel opnemen waardoor ik t op een ander tijdstip kan terug kijken
Jammer dat ik het gemist heb. Ik vind zoiets erg interessant. bestaat er misschien een soort van uitzending gemist of zo?