Zit net te kijken, gaat over een vader die zijn 2 dochters dood heeft gestoken, weet nog niet waarom. Ga nu even kijken. Tot straks!
gaat over een man die aan de anti depressiva was en behoorlijk in de war zo te horen. 2x levenslang gekregen. pfff was wel heftig toen ze het telefoongesprek van 911 lieten horen.... brrrr
Ben jij ook zo aan t huilen gegaan? Nou ikke wel iig. Ontzettende snikken van ontzetting en ellende. Mn zoon keek me bang aan (18 mndn oud), arme scheet.
snap echt niet hoe je je eigen kinderen kunt doden, net al met die babys, sommige mensen kunnen geen kinderen krijgen terwijl ze het supergraag willen of zijn superlang bezig, en anderen doden hun kindje (pasgeboren of ouder) niet normaal die mensen zijn echt ziek, als je niet voor een kindje kun zorgen moet je ook niet zwanger worden vind ik, en anders laten adopteren.
Ja, ik kan er ook met m'n kop niet bij ..... soms is het leven echt zo krom als een hoepel... Ik kreeg rillingen over m'n rug toen ze dat telefoongesprek met 911 lieten horen, echt verschrikkelijk.