ja, zal het zo ook even op de timer zetten. Is wel leuk voor ls ik daadwerkelijk zwanger ben, kan ik telkens even kijken hoe het er uit ziet.
dames bij mij in de gids staat 20:00 wat is het nou 19:00 of 20:00 mannetje was al sjaggie omdat voetbal kwam en hij keek in de gids en er staat 20:00
Ik dacht ook dat het om 1900 zou zijn. Heb de docu al een keer eerder gezien. Is echt de moeite waard! Heb jammergenoeg geen videorecorder anders zou ik hem opnemen..
ik heb ook geen video recorder helaas en ik weet niet of mijn pruillipje dit keer werkt hihih toch maar ff proberen om 19:00 8)
Ik had de video ingesteld, maar verkeerd, sh*t zeg! Nu heeft ie maar tien minuten opgenomen en dan tien minuten niks en toen heb ik hem weer aangezet, straks ff kijken wat het geworden is zo hihi. Manlief is nu E.T. aan het kijken, dus over een uurtje kan ik kijken
Vooral als je beseft dat je jezelf gelukkig mag prijzen voor zo'n groots wonder. Dit gun ik echt iedereen, word wéér emo..
1 derde genetisch narcis? ............bij het einde wel ff slikken,oh ja zoals het errin gaat komt het er niet uit........
Mooi! Ik heb manlief verplicht mee laten kijken. Dat deed hij met frisse tegenzin, maar ik geloof dat hij het uiteindelijk wel mooi vond.