Na aanleiding van de wasdroger vraag, nu de vraag wat jullie wel niet strijken? Mijn oma strijkt bijvoorbeeld alles, zelfs washandjes en sokken Zelf strijk ik alleen kleding waarvan je aan de buitenkant ziet dat het bekreukt is Ik strijk ook nooit geen theedoeken ofzo, enkel truien broeken en blouses.. Kleding die ik onder een andere trui draag, strijk ik ook niet
Wat echt nodig is, overhemden, blouses en pantalons. Verder niet... Ik vind strijken ook zo'n rotklusje...
uh geen strijkbout? en je blousjes en shierts dan? wat ik niet strijk is; handdoeken, theedoeken, ondergoed, lakens, washandjes, sokken , truien soms (duh), de kleine zijn rompertjes... wel broeken, shirts, blousen, overhemden, wat shirtjes en broekjes soms van ons kleine ventje
Ik strijk helemaal niks! Misschien 3 keer in het jaar iets als het echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg gekreukt is ofzo
Ik strijk nooit Ik vouw alles gewoon op en als er iets tussen zit wat echt verkreukelt is ,dan strijk ik het alá minuut Mijn tante daarin tegen strijkt zelfs de washandjes
ik kan beter opnoemen wat ik wel strijk haha ik strijk blousen, broeken als ze heel erg zijn maar verder... alles wat je onder je trui aan doet of onder je broek strijk ik niet ziet toch niemand!
ik strijk mijn theedoeken wel anders zitten er kreukels in , blousjes strijk , truitjes longsleeves en soms broeken en zomers linnenbroeken ....en mijn pasmina shawls .... L>sybje
Hoi hoi! Ik strijk ook maar 1x per jaar, dat is op 25 dec, manlief zijn blouse. Verder strijk ik niks, of eventjes met mijn hand strijken zeg maar. ik zorg gewoon dat het na de droger gelijk opgevouwen wordt. de strijkbout gebruik ik meer op applicaties op de kleertjes die ik naai voor de buurmeisjes. is veel leuker om te doen haha
eeeeeh misschien dat ik het verkeerd opgeschreven heb .... dat is zo'n dun shaaltje wat iedereen nu draagt zeg maar ...weet je welke ik bedoel ? L>sybje
http://www.pashminashawls.nl/ deze bedoel ik heerlijk ik heb er minstens 5 draag ze de hele dag het liefst ook nog snachts maar je moet ze wel even strijken anders zitten ze in de kreukels L.sybje
Leuke shawls sybje, ben alleen enorm geschrokken van de kosten En dat voor een lapje stof wat je ook nog uitgebreid moet strijken
Ik strijk bijna niks tenzij er kreukels inzitten meestal hang ik alles in de kast en dan komen de kreukels er wel vanzelf uit,tenzij dit niet zo is dan strijk ik het wel. Wat een luierik he
Ik strijk t-shirts(en daar heeft mijn vriend er godsgruwelijk veel van het liefst trekt hij er nog 3 op een dag aan ook!) en broeken als ze er verkreukt zijn. En natuurlijk bloesjes en alles maar echt geen theedoeken of washandjes hoor! Heb wel wat beters te doenzeg
Strijken...? wat is dat? Kun je dat eten? Nee, kijk.. het begint al in de winkel... Ik koop niets wat ik moet strijken. Voor de rest heb ik geen droger, dus hang alles uit. Met andere woorden... Ik strijk niets.