hoe lang na miskraam weer ongesteld

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by marilouise, Feb 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo

Ik heb op 26 oktober van dit jaar een miskraam gehad was toen 4 weken en 6 weken zwanger nog heel pril, vervolgens ben ik vanaf dat moment niet meer ongesteld geworden, gisteren ben ik bij de huisarts geweest, en deze zegt wacht het maar af ik doe er toch niets aan , ik heb mega veel klachten, continue temperatuur schommelingen warm koud,
    gevoelige en enorm opgezette buik regelmatig hele felle steken.enorm pijnlijke en opgezette borsten veel hoofdpijn, duizelig

Afgelopen week heb ik nog getest en deze is negatief.

De huisarts wil me niet naar de gynecoloog sturen!

wat is hierin een richtlijn, ik voel me hier onzeker door maar heb ook echt klachten hoe llang moet ik nog wachten.

De huisarts heeft even met de stethoscoop naar mijn buik geluisterd

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je cyclus na een miskraam kan behoorlijk van slag zijn, we zien vaak dat de cyclus dan veel langer duurt. Dit is vervelend maar niet verontrustend. Het advies van je huisarts om af wachten is prima, en ook het meest logische. Geef je lichaam de tijd. Ik snap dat dat lastig voor je is omdat je graag weer verder wilt. Als je na een jaar proberen niet zwanger bent is het de afspraak dat je een verwijzing mag naar een gynaecoloog. Als je je echt niet goed voelt of je hebt toch meer klachten/vragen dan kun je naar je huisarts gaan. Als je test negatief is ben je niet zwanger, ook al heb je klachten die erop lijken. Probeer geduld en vertrouwen te hebben!

Mirjam

Share This Page