Hoi hoi! Wij hebben een dochtertje, Lisa. Over een paar weken verwachten we ons tweede kindje, een jongen. Nu hadden we de naam Bram gekozen. Deze naam vonden we altijd al heel leuk.. en het voelt goed. Alleen nu zat mijn vriend laatst een programma te kijken, met twee kinderen erin, genaamd Lies en Sam. Onze dochter Lisa noemen we ook vaak Lies.. en toen dacht hij, goh wat leuk, Lies en Sam. Nu wil hij Sam, maar ik blijf bij Bram Wat vinden jullie leuker? Of nog andere ideeën voor bij de naam Lisa?
Ik vind Sam ook leuker maar die komt wel vaak voor. In die lijn zou ik dan weer voor Bram gaan. Het is maar wat je belangrijker vindt
Moeilijk! Ik vind het allebei kunnen en vind ze allebei leuk. Mochten jullie er echt niet uitkomen anders de twee namen op een briefje dubbel vouwen en dan grabbelen? Of wil je zelf echt geen Sam?
Bedankt voor jullie reacties! Hmm toch wel veel Sam! Ik denk dat ik er meer moeite mee heb omdat de hond van mijn ouders zo heette (hij is er niet meer) en ik kende een meisje dat samantha heette (noemde haar Sam). Dus voor mijn gevoel is Bram juist wat stoerder. Nog 1 naam dan.. wat vinden jullie van Wout?
Wout vind ik superleuk! Daarna Sam, Bram vind ik wat minder. Maar kan me voorstellen dat je Sam niet wilt ivm de hond en dat meisje.