Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Gister getest en ja we zijn zwanger van ons 2e wondertje Nog meer mensen op 21 Sept Uitgerekend?
Gefeliciteerd! Mijn zoontje is vorig jaar 23 sept geboren, dus rond diezelfde tijd dit jaar word jij ook weer mama! Leuk, een brusje voor bas.
gefeliciteerd meid! wij hebben ook gister getest en zijn 26 sept uitgerekend (naja ik dan, manlief niet hihi) vind het allemaal nog erg spannend of het wel goed blijft zitten
Van harte gefeliciteerd! Wij zijn ook pas er achter gekomen dat we zwanger zijn, uitgerekende datum 19-20 september! Dus nét niet de 21e
Damessss GAAT ZWAAR VOOR ONS WORDEN IN DE ZOMER MET DIE HITTE EN GROTE BUIK we gaan er voor ! ik weet in ieder geval wie mijn summerlove al is mijn baby
hey xxsuuzxx kan ik je wat vragen? wanneer was jou laaste ongi? (hoveel dagen zijn jou cyclus) en wanneer heb je positief getest? ik ben namelijk 13 sept uitgerekend , maar weet niet precies wanneer bij mij raak was omdat 5dec gestopt ben met de pil
Hihi ik vind het juist super in de zomer, haha die hitte overleven we wel he dames 8) Lekker in het zonnetje met onze buikjes showen Lekker trots zijn op onze dikke buikjes.. hihi heb er al helemaal zin in
Gefeliciteerd! Ik ben de 17e uitgerekend van de 3e, maar geloof me, t is net zo spannend als bij de eerste! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! Liefs, Jose