Hier even mijn verhaal, ik ben iets langer dan 2 jaar bezig om zwanger te worden...ben ook nog maar jong,dus je zou denken zo gepiept. NIET DUS! Na ziekenhuis in en uit, en weer in en uit...onderzoeken gehad,kijk operatie gehad en alles was goed...we moesten het zelf maar weer uitzoeken. Nu bijna een jaar later na de kijk operatie is het dan eindelijk gelukt. Ik had hier alleen nog maar over kunnen dromen en kan het nauwelijks geloven maar ik heb hier 3 testen voor me neus liggen en alle 3 zijn ze dik positief. Ik heb wel even een traantje gelaten, gewoon om het besef want ik kan het gewoon echt niet geloven, dat het ooit zou gaan lukken zonder ziekenhuis of iets. Ik merkte het al meteen na mijn bevruchting, ik begon de god ganse dag te eten en vooral veel drinken (wat ik nooit doe). Ontzettend moe en zo veel afscheiding en als mijn vriend snachts lekker tegen mij aan kwam liggen deed ie even zijn arm lekker om me heen, heel raar maar ik voelde op een of andere manier dat er wat zat en mocht ie zijn arm niet over mijn buik leggen. Ik ben er super blij mee en hoop echt dat het allemaal goed blijft gaan. Ik zet dit berichtje eigenlijk neer omdat ik sinds een jaar dingen over spontane zwangerschap aan het opzoeken ben na een lange tijd oefenen...ik hoop hierbij dat ik een ander een beetje moed in kan praten terwijl ik als de beste weet hoe moeilijk het is. Elke maand die teleurstellen! Ik ga iedereen veel succes wensen en hopen op een snelle positieve test!!! Taubé!
Gefeliciteerd! Het kan idd! Hier het forum en meisje na ruim 5 jaar spontaan terwijl ze 8 ivf haar gehad. Alleen is het wel zo dat zoiets alleen geld voor degene waarbij de onderzoeken enigszins goed zijn. Bij mij en mijn man is er zoveel mis dat de kans nihil is ook nu na 46 maanden. Maar onwijs gefeliciteerd! !!!!
Wat mooi! Van harte gefeliciteerd! Hier hetzelfde. Na 3,5 jaar MMM tussen de behandelingen door zwanger geraakt. Fijne zwangerschap!
Echt super bedankt allemaal! Ik kan het nog steeds niet geloven zeg...heb nu net als eerst maar mijn beste vriendin (die al 3 jaar bezig is,en nog steeds niet gelukt is) verteld dat ik zwanger ben met heel veel pijn en moeite... Wonderen bestaan dus toch nog! Hihii Ik hoop voor iedereen die al wel een lange tijd bezig is en ook ziekenhuis in en uit moet dat het snel een keertje raak is. Voor mij is dat NU makkelijk praten,maar ik meen het met heel mijn hart. Ik weet hoe het is!!!
Wat geweldig! Gefeliciteerd! Hier bij de 1e ook in ronde 23 spontaan raak. Nu in ronde 2! Geniet ervan meid
Wauww..ja ik had het ook nooit meer verwacht zo spontaan zeg!!! Maar ik ben nog nooit eerder zwanger geweest en dus ook nog nooit een MK gehad en ik zou nu pas 5 weken zijn ben wel een beetje bang..nu het allemaal te me door gedrongen is.
Fantastisch!! En ja, het geeft weer hoop voor anderen die ook langer bezig zijn. ik vind het wel opmerkelijk dat een ziekenhuis je, ondanks alles goed, zelf nog laat proberen. Waarom dan geen IUI starten? Zit hier een minimale "zelf" probeer termijn aan ofzo?