Groene thee ervaringen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loving, Dec 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Ik lees net dat uit sommige onderzoeken is gebleken dat als je 2 koppen groene thee per dag drinkt, de kans op een zwangerschap aanzienlijk groter wordt. Andere onderzoeken zeggen juist van niet. Ik zelf betwijfel het, want zou dan niet heel zwangerschapspagina aan de groene thee zitten? :)

Wat denken jullie en: wie heeft er ervaringen??

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Nou... In die zwangerworden pillen van etos zit toch ook groene thee extract?

Maar ja weet t ook niethoor... Ik heb er meer dan een jaar over gedaan om zwanger te worden (en toen is t ook nog eens fout gegaan) terwijl ik bijna alleen maar groene thee drink...

Ik heb ook wel gehoord dat rooibos thee de doorbloeding van je baarmoederslijmvlies zou bevorderen. Dat zou dan na je ei dus heel goed moeten zijn...

Maar ja, in hoeverre het allemaal fabeltjes zijn weet ik ook niet...

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    hm...ik zou het niet weten maar groene thee is opzich niet slecht, dus je kan het altijd proberen haha!in je zwangerschap kan je iig beter zulke thee drinken dan de 'gewone' thee waar meer theine in zit...

4. Delta

Delta Niet meer actief

inderdaad, maar niet meer dan 2 koppen per dag! ik denk als je elke dag 1 kopje groene thee zou drinken, zou dat goed zijn!

5. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ik dronk 3 koppen thee per dag en was 2 maanden later zwanger :D
    Ja, het zit ook in die etos zwanger worden!

6. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    Ik drink al heel lang groene thee en ook rooibos thee....en ook in het ruime jaar dat we bezig zijn en tot nu toe nog steeds niet zwanger dus of het werkt? misschien in combinatie van wat er in de pillen zit, al ben ik daardoor ook niet zwanger geraakt ofzo.... maar goed groene thee en rooibos thee is gezond en lekker..

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Ook ik dronk al jaren groene thee, maar toch echt pas met hulp van medicatie zwanger geworden. Maar bij zorgden Etos pillen ook niet voor een betere cyclus ;)

Weet je wat het is met dit soort dingen.. het is sowieso beter voor je dan "gewone" thee, zeker als je veel thee drinkt. Dus als je het lekker vindt, waarom niet?

Share This Page