In Verwarring...of in blijde verwachting?

Discussion in 'Zwanger worden' started by moeder2011, Nov 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook heel erg benieuwd! ik hoop het voor je

2. moeder2011

Nov 9, 2011
    30
    0
    0
    ha lieve meiden...

Door drukte kwam ik er niet aan toe om weer even lekker van me af te schrijven. Afgelopen donderdag waren de bloeduitslagen binnen, dus ik belde en kreeg te horen..nee hoor er is niets ernstigs te vinden...

Dus ik vroeg of er ook nog iets LEUKS te vinden was, en daar kreeg ik het antwoord op, dan kunt u beter volgende week maar even met uw gyn bellen, die kan dat zeggen..

engelengeduld is gelukkig mijn goede eigenschap, dus ik zei braaf is goed..

Affin ik luister naar mijn lichaam en ik ontdek niets zwangers..

Ok, ok, ik heb momenteel een melk-verslaving, pruil wat meer met mijn lip om zielige verhalen, krijg mijn broek niet meer dicht, maar toch ik ga ervan uit dat mijn gyn anders heus wel iets had gezegt, gebeld of mede had laten delen.

Tja nu is mijn linker eierstok weer uit zijn humeur en doet vandaag vervelend, dus ik besloot om maar lekker met dat hele handeltje wat wel in mijn buik aanwezig is, zoals de cystes, het boompje en de poliep om maar eens een luie zondag in te schakelen en lekker voorzien van een nw pak melk en de laptop in bed te gaan liggen..bevalt best eigenlijk bedenk ik me nu..

Alleen in mijn hoofd is nog niet die rust...wel of geen beebje..wel of geen "vrijwillige" donor zoeken...leeftijd..klok die niet stilstaat pfff wat een drukte allemaal zeg.

Maar goed, ik werd door mijn vriendin gebeld en ze riep...MEID IK BEN 8 WEKEN ZWANGER!!! En echt meiden...ik ben zo blij voor haar!!!

Woensdag mag ik naar mijn gyn bellen...dus ik heb ook nog even de tijd om alles op een rij te zetten en de voors en tegens goed af te wegen...want eerlijk is eerlijk...een zwangerschap voor mij is absoluut niet risicoloos gezien mijn leeftijd..

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Moeder

3. moeder2011

Nov 9, 2011
    30
    0
    0
    hmmm...vanmorgen na het slapen naar het toilet...beetje slijm en bloed...??? hoef volgende week pas weer ongi te worden...

effe terug rekenen...eerste dag laatste "menstruatie" 30 oktober..
    week erna zhs en follikels te zien en veel slijm in baarmoeder..

week erna nog steeds..

ok ok...niet echt geklust, maar uiteindelijk komt het wel een beetje op het zelfde neer.. (was gwoon even nodig denk ik..)

geloofde niet meer in wonder..

maar..nu moe moe moe...zere borsten en dan ook nog vandaag iedere keer een heel klein beetje bloed...

allemachtig..als het nu toch eens zo mocht zijn!!

De WENS is toch wel heel erg groot merk ik...OMG!!!

4. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi moeder2011

Ik heb even vanaf het begin terug gelezen, wat een heerlijke gevoel voor humor en schrijfstel heb je!
    Wat rot om te lezen wat je allemaal mee maakt, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

5. moeder2011

Nov 9, 2011
    30
    0
    0
    thx Mieks xxx

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Hoe is het nu inmiddels met je?

7. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het metje gaat!

Het is toch ook wat.. het meest wat je moet doen is wachten wachten wachten. Ik hoop dat je goed nieuws van de gyn hebt gekregen en dat je een beebje verwacht!!

En anders.. tsja.. je bent niet alleen met je follikels.. waarom zou je het niet wagen met een donor? Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten :), maar mijn steun heb je! :D

Share This Page