Hoi dames, Pfff ik zit zooo in de stres. Gisterochtend nog donkerdere test gedaan en bij dokter geweest, gisteravond tot nu heb ik ineens super slappe borsten!! Gewoon precies weer als voor ik zwanger was Oooh ik ben zo bang dat t fout is Al weet ik dat t dan beter is omd het niet goed was en beter afgebroken kan worden naar toch Maak me zo zorgen! Wie herkent dit of kan me helpen? Dankje!!! Liefs
Had ik ook met de zw van mn dochter! Hele zwangerschap zo gebleven, tot aan de laatste weken van mn zwngerschap toen besloten ze te groeien.. Dus no worries hoeft niets ergs te betekenen!!
Iedereen heeft andere symptomen. Dus dit hoeft helemaal niks te betekenen. Ik had ook na een week of 6 ineens geen gevoelige en stevige borsten meer, maakte me rete onzeker natuurlijk. Ik kan je gevoel heel goed voorstellen.. Die eerste periode moet je echt effe doorheen! Laat je niet gek maken door alles wat je leest op internet. Heb ook een beetje vertrouwen in je eigen lichaam.
Dankjewel! Vind het heel fijn dat jullie de moeite nemen om te reageren! Het stelt me ook gerust, dankjewel! Liefs
Inderdaad, no worries! Er is bijna geen pijl te trekken op de symptomen hoor, het verschilt van dag tot dag!
Weet niet wat je bedoelt met slap, maar als je zacht bedoelt dan kan dat ook een symptoom zijn. Zachtere borsten in de eerste weken hebben veel vrouwen in het begin. Zou me geen zorgen maken. En natuurlijk, gefeliciteerd!
Dankjewel dames! Met slap bedoel ik... Niet meer gespannen/opgeblazen en inderdaad zacht en gewoon als ik lig dat ze plat aanvoelen terwijl t dag ervoor nog opgepompt/vol lijkt snap je... Haha kan het niet beter omschrijven. Als ik nu tegen de zijkant voel/duw voorzichtig dan voel ik weer iets v spanning/pijn dus hopelijk is het inderdaad nog goed. Nogmaals vind het fijn om reacties te lezen, dit is ons eerste kindje in ronde twee dus nog alles is heel nieuw.